Trust me, I’m a photographer!

Moram priznati da sam se slučajno opredelila za ovu struku, ali eto, zavolela sam je i svakim danom sve vise uživam u onome što radim. Mnogi kažu da je to tajna uspeha. Videćemo. Odlučila sam da sa vama podelim neke svoje fotografije na koje sam ponosna. Takođe ću vam pokazati i kako moja fotkanja uglavnom izgledaju.😉 Nije lako biti fotograf. Kada sam upisala fakultet mislila sam da ćemo učiti neke osnovne stvari, ali nisam znala da je fotografija toliko kompleksna nauka. Verovatno vam ovo zvuči smešno što govorim, ali par godina učiti fiziku (sočiva, prelamanje svetlosti..), hemiju (fotohemija, boje u štampi..) i jednu vrstu psihologije, uopste nije naivno! u svakom slučaju, iako sam završila fakultet, ostalo je meni još mnooogo toga da naučim.
Ovaj post pišem samo iz razloga što se u zemlji u kojoj živim ne ceni rad fotografa. Koliko mi se samo puta desilo da me ljudi pitaju da fotografišem besplatno, ili da fotografišem za novac kojim ne bih mogla da kupim ni krpicu za brisanje objektiva. Da ti ljudi u jednoj sekundi moraju da razmišljaju o tehnici koju drže u rukama, o kadru, o bojama, o adekvatnom objektivu na aparatu i još dosta stvari, sigurno me ne bi pitali da radim za dž.
Žao mi je što je tako, ali ne opterećujem se puno. Ja verujem da će ljudi stvoriti svest i o mojoj struci i verujem da će me ceniti isto kao što cene svog advokata, vaspitačicu svog deteta ili prodavca.
Nadam se da sam vas navela da razmišljate malo više o fotografisanju koje će vam, hteli ne hteli, nekad zatrebati.😛

Pogledajte video koji prikazuje snimanje za seriju fotografija Checkmat(t)e: http://vimeo.com/81800903

______________________________________

I have to admit that I accidentally chose this profession, but I used to love it and every day I enjoy in it more and more. Lots of people say that this is a secret of success. We will see. I decided to share with you some of my photographs that I’m proud of. And I will show you what my shootings look like, too.😉 It’s not easy to be a photographer. When I have been enrolled on college, I thought we will study some basic things, but I didn’t know that how much photography is difficult science. Probably what I’m saying sounds funny to you, but styding science like physics (lenses, refraction of light).., chemistry (photochemistry, colours in print..) and some kind of psychology is not easy at all! Anyway, even though I graduated from college, there is still much things to learn. I’m writing this post just because i want to say that in country where I live people don’t appreciate the work of photographers. Lots of people asked me to shoot for free, or to shoot for money which I can’t even buy a patch for cleaning lens. If that people just in one second have to think about technique whitch is in their hands, about frame, colours, the appropriate lens on camera and lots of other stuff, I’m sure that they will never ask me to shoot them for free again.
I’m sorry because situation is like this, but I don’t worry too much. I believe that people will become aware of my work and I believe that they will appreciate me like they appreciate their lawyer, teacher of their children or doctor. I hope that I induced you to think about shooting that you will need for sure.

Check out video and watch shooting for Checkmat(t)e series of photographies: : http://vimeo.com/81800903

Behind the scenes:

fotkanje unikat b

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Photographs:

dragana1      dragana3

s14   jelena_01

crna_1  maja oktobar 2013 2

crna_4 novo   jovana 4 bela_08   bela_1 konacna

kombinacija 1

 s2

 unikatb14   unikatb10    unikatb7

Leave a Reply

