Uvijanje kose nikad nije bilo lakše!

magic leverag hair rollers

Danas ću vam pokazati nešto što sam otkrila ovaj vikend. Zove se Magic Leverag Hair Rollers. Videla sam da se reklamira na televiziji, medjutim ja sam našla u kineskoj prodavnici. Žalila sam se drugarici kako mi je žao da uništavam kosu feniranjem i peglanjem, jer već dugi niz godina mučim kosu. Ona se setila tih odličnih stvarčica i ja sam odmah otišla da kupim.
Hair Rollers se lako koriste. Potrebno je da kosu nakon pranja prosušite (ne skroz), očešljate i počnete uvijati.
Pored spirala različitih boja dobijate i štapić koji na jednom kraju ima kukicu. Za tu kukicu se zakači pramen kose.

Ovako to izgleda:

 pocetak

Prva stvar koju treba da uradite jeste da provučete taj štapić kroz spiralu.

unutra

Zatim zakačite kosu za kukicu.

uvlacenje

I na kraju provučete štapić kako bi povukao pramen kose sa sobom i provukao je do kraja spirale.

izvlacenje

Nema ništa jednostavnije, zar ne?🙂

uvijanje

Kada žavršite sa uvijanjem, ostavite preko noći i ujutru svucite spirale. Imaćete lokne kao da ste uvijali kosu figarom ili peglom!

poslednja faza

Najbitnije od svega je što ne šteti kosi.

curls

I još jedna informacija koja će vam služiti, a to je, cena ovog pakovanja od 12 spirala jeste 350 dinara u kineskoj prodavnici. Preko TV prodaje ne znam koliko košta, ali mislim da jeftinije od cene u kineskoj prodavnici nećete naći.
Dame, odložite frizersku opremu i oporavite kosu, a u isto vreme napravite frizuru na jednostavna način!

5 thoughts on “Uvijanje kose nikad nije bilo lakše!

Leave a Reply

