Projekat “Svet oko nas”

U petak sam bila na izložbi najveće makete grada na Balkanu. Maketa zauzima 44 kvadratna metra, dok eksponata na samoj maketi ima oko 5.000. Naziv makete je “Svet oko nas” i tako i izgleda. Sve što svaki dan vidimo,a ne obraćamo pažnju na to smešteno je na ovoj maketi. Umetnik koji je ovo radio oko 20 godina zove se Borivoj Vujić.
Ono što mi se svidelo pored ove makete jeste i izložba Barbie lutaka i autića koje je Borivoj skupljao bukvalno celi svoj život. Barbie lutaka ima oko 650, dok autića ima čak 2.000. Najstariji automobil je iz 1969. godine.
Naravno, na mene je najveći utisak ostavila izložba Barbie lutaka jer me podseća na moj kutak sa igračkama. Na polici ste mogli videti sirene, trudnice, barbike u venčanici, poznate ličnosti kao što su Marilyn Monroe i Michael Jackson, a naravno i Kena, Shelly i Skipper.🙂
Ulaz na izložbu se naplaćuje i cena karte iznosi 120 dinara, što je, po meni premalo za nešto ovako.
Ovo su fotke koje sam uspela da napravim u Muzeju.

maketa1                 maketa5

maketa7        maketa2

maketa3         maketa4

maketa6 

maketa8

     

Ukoliko ste u mogućnosti raspitajte se da li će ova postavka dolaziti u vaš grad, pa idite i nećete se pokajati!

Leave a Reply

