Spring nail polish favourites

lak11

Pozdrav svima!

Danas ću vam predstaviti lakove za nokte koje ću ja sigurno nositi ovog proleća, a preporučila bih i vama.🙂 Ne postoji momenat kada ja nemam lak na noktima. Smatram da svaka žena treba da ima bar neki diskretni lak jer nema ništa ružnije nego kad vidim nesredjene nokte, neispolirane ili nokte koji dugo nisu turpijani. Ranije sam stavljala bezbojni gel, pa preko njega lak, nokti su mi bili prelepi, rasli su brzo, nisu se krzali, medjutim došlo je vreme i da skinem te gelove i već oko godinu dana negujem nokte bez gelova. Postoji jedan lak, koji ću vam pokazati, koji štiti nokte od krzanja i hrani ih.

Ovo je mojih top 10 lakova za ovo proleće:

Pre svega, ovo je hranljivi tretman za jačanje slabih noktiju, marke Aura koji koirstim svaki put pre laka.

Cena mu je oko 350 dinara.

lak10

China glaze- 1145- Dandy layin’ around, cena oko 400 dinara

lak1

Essence- Colour & Go- 33, cena oko 200 dinara.

lak2

Rimmel-317- Coral romance, cena oko 450 dinara.

lak3

Essence-04- My treasure island, cena oko 300 dinara.

lak4

OPI-NLB77- Fellin’ hot hot hot!, cena oko 1350 dinara.

lak5

OPI- NL R46- Got a date to-knight, cena oko 1350 dinara.

lak6

Golden Rose-16, cena oko 150 dinara.

lak7

Gabrini- M 109, cena oko 70 dinara.

lak8

Rimmel- 402- Urban purple, cena oko 450 dinara.

lak9

Ovo su bili lakovi koji će obeležiti moje proleće. Nadam se da vam se svidjaju, a ako ne znate gde možete da ih nadjete, slobodno pitajte!

2 thoughts on “Spring nail polish favourites

  1. Ja sam počela s tretmanom za nokte Eveline 8u1. Čula sam da je odličan i da su nokti nakon njega ooodlični pa ja, eto, pokušavam🙂 Javim dojmove!

Leave a Reply

