Photoshoot with model Anamarija

Pozdrav svima!
Danas neću puno da pišem, jer mislim da nema potrebe. Fotografije koje ćete videti će vam sve reći. Ono što ja mogu da kažem da smo se super organizovali, ja sam našla modela koji je to odlično izneo i šminka i stajling su bili baš onakvi kakve smo planirali.
Ako se pitate gde sam ja to fotkala, otkriću vam lokaciju.🙂 Ova prelepa plaža se nalazi na Oficircu u Novom Sadu. Prelepo je, nema puno ljudi, što je dobro za ovaj posao jer je bitno da niko ne ometa modela, a ni mene.
Dakle,
model Anamarija Tosić
makeup Polikseni Spasović
video Vanja Ivošević
styling Vera Dimov
photo Vera Dimov

Ovo je link od videa ”Behind the scenes” https://vimeo.com/90797969

 

Uživajte!

ana_01_potpis

 ana_04_potpis

   ana_05_potpis

  ana_02_potpis

 ana_07_potpis  

  ana_09_potpis

ana_08_potpis

 ana_11_potpis

ana_10_potpis

 

Da li vam se dopada?

2 thoughts on “Photoshoot with model Anamarija

Leave a Reply

