New concealer

korektor 1

Danas vam pišem o svom novom korektoru. Juče sam ga kupila i odmah probala i dopada mi se. Do sad sam koristila korektore u stiku i bili su mi dobri, medjutim ovo je mnogo bolja stvar.
Tečni korektor pored toga što sakriva nepravilnosti na licu, sakriva i teksturu kože, što korektori u stiku nisu mogli.
Ja sam se odlučila za Essence, jer ima četkicu i naravno, cena je više nego primamljiva.
Essence Stay Natural možete naći u DM-u ili u Lilly drogerijama. Ja sam ga u DM-u platila oko 260 dinara.
Uzela sam svetliju nijansu da bih mogla i da hajlajtujem predeo ispod očiju, broj je 03 Soft Nude.

korektor 2
Ovaj korektor ima 1,5 ml što je malo, tako da pretpostavljam da će mi trajati kraće nego korektori u stiku, ali s obzirom na pristupačnu cenu, to neće predstavljati neki problem.

korektor 3

korektor 4

 

Da li imate ili ste imale ovaj korektor? Jel imate neka negativna iskustva? Pišite mi na www.facebook.com/accordingtoverablog

Leave a Reply

