Recenzija: IVIĆ proizvodi, I deo


ivic 22

Kada je ovako loše vreme, nema ništa lepše nego se zavući u svoj krevet srediti ranije odradjene fotke i napisati post.🙂

Obećala sam pre par nedelja da ću vam pisati o ovim proizvodima koje sam dobila od proizvodjača.

U pitanju su potpuno prirodni proizvodi i to ručno radjeni!

Šta proizvodjač kaže za sebe:

IVIĆ BIO SHOP iz Sokobanje proizvodi kvalitetne domaće proizvode od meda i distribuira ih širom Srbije. Pogledajte naše proizvode, pozovite nas i mi ćemo Vam proizvode poslati brzom poštom.

Ovi proizvodi domaće radinosti su nastajali tokom niza godina pčelarske prakse, kao rezultat čitanja stručne literature, razmišljanja, pokušaja i grešaka, slušanja saveta banjskih apotekara i starih pčelara, berača lekovitog bilja, po kojem je Sokobanja poznata.

U radu smo išli logikom: Hajde da napravimo alternativu industrijskim proizvodima.
Dakle isključivo prirodni sastojci, ulja, biljke, listovi i cvetovi samoniklog bilja. Ali tako da nema potrebe dodavati konzervanse ili farbe.

Više na: www.ipsokobanja.com

Ja sam dobila paket od tačno 8 proizvoda, od kojih ću danas predstaviti 5.

Tih pet proizvoda su za negu lica, a u sledećem postu pisem o proizvodima za telo.

 

Prvo i meni najveće oktriće je Face Master!

ivic 5

Proizvod je u stiku, što je najpraktičnija varijanta kad su ovakvi proizvodi u pitanju. Dakle, ovo je eliminator bubuljica koji stvarno radi!😀 Ja imam čisto lice, medjutim s vremena na vreme mi se pojavi po koja bubuljica. To obično budu jedna-dve, ali, naravno, ja odmah reagujem. Do sad sam koristila stari dobri recept- pastu za zube,  koju sam stavljala ne bi li osušila bubuljice. Face Master sam namazala 2 puta na bubuljicu, i posle toga je ostalo samo malo crvenila i sutradan već ničeg nije bilo. Budući da je proizvod od meda, miris mu je upravo takav. Drugo, dosta je čvrst i ne troši se puno, pa tako i traje duže. Sjajna stvar koja je pritom 100% prirodna.

ivic 4
Cena mu je 580 dinara, a pakovanje sadrži 5g.

 Sastav: ekstrakt čajevca, pčelinje saće, ulje lana, propolis ekstrakt, salicilna kiselina, zeleni čaj ekstrakt i žalfija.

 

U paketu sam dobila i 3 labela.

ivic 6

 

ivic 8

ivic 10

 

Ovo su prirodna  labela od meda, pčelinjeg voska, propolisa i drugih sastojaka, za negu usana.

Razlika izmedju ova tri proizvoda na prvi pogled nije vidljiva. Ali čim ih pomirišete shvatićete razliku,  ja vam ne mogu reći koji mi je najlepši, jer su sva tri predivna! Mnogo volim med i prosto uživam u ovim ”medenim” proizvodima! Prvo labelo ću svakako celo leto koristiti jer ima UV zaštitu, drugo već sad trošim, a treće ostaljam za kraj.🙂

Kao i Face Master i ova tri labela za usne su čvrsta, pa se isto tako i polako troše.

Cena svakog proizvoda je 300 dinara.

Posle jednog nanošenja, stara koža na usnama mi se odvojila i četkicom za zube sam samo to skinula, a usne su postale neverovatno lepe. Svaki karmin koji sam nanela posle ovog labela lepo je stajao.

ivic 7

Divlja jagoda + UV protect

ivic 9

Belgrade Kiss sa prelepim mirisom

 ivic 11

Kanabelo sa ekstraktom kanabisa

Don’t panic it’s organic!😉

I omiljena stvar iz celog paketa je ovaj nektar! Krema za lice koja je preporodila moju kožu lica.

ivic 16

Ovo proizvodjač kaže:  Omekšava kožu, regeneriše je i osvežava, zahvaljujući pčelinjim proizvodima i prirodnim biljnim uljima od kojih je sačinjena. Za sve uzraste. Naneti u tankom sloju, jednom do dva puta dnevno.

A ja se slažem. Potrebno je naneti u jako tankom sloju, jer je gusta i masna. Na prst se uzme jako mala količina i dok je razmazujete ona se topi na licu i tako razlaže. Potpuno je prirodna pa je možete mazati i preko očiju. Osvežava lice i daje koži sjaj.

Mama, sestra i ja smo probale i svima je odgovaralo.

Sastav: maslinovo i ulje grožđanih semenki, med, pčelinji vosak, hidrolat i ulje lavande.

Cena ove kreme jeste 990 dinara.

Kao i ostali proizvodi i ova krema se izuzetno polako troši, pa je samim tim i isplativost veća.

ivic 15

ivic 17

ivic 18

Jedinu zamerku imam na ambalažu. Možda je to profesionalna deformacija, ali jedino što zameram jeste dizajn ambalaže. Medjutim, kada malo bolje pogledam, ambalaža uopšte nije bitna dokle god su proizvodi toliko dobri.

Da li vam se dopada ovaj post? Hoćete li probati neki od ovih proizvoda ili možda sve?🙂

Ja sam uvek za prirodu i uvek za prirodne priozvode! Ako su naše prabake i bake koristile prirodne proizvode i bile tako lepe i negovane, zašto bismo mi koristile nešto manje kvalitetno?

Uskoro vam pišem i o ostalim proizvodima koje koristim!

Zahvaljujem se IVIĆ BIO SHOP-u!  www.ivic.rs

*Proizvodjač nije uticao na moje mišljenje.

8 thoughts on “Recenzija: IVIĆ proizvodi, I deo

  1. Ja sam koristila njihovo labelo Beogradski poljubac i prezadovoljna sam. Kupicu ga ponovo na leto kad budem isla u Sokobanju.

  2. Baš sam pregledala njihov sajt. Proveriću šta imaju i u Beogradu!

    Da li si koristila i od Italijana Cera di Cupra i da li bi je uporedila? Koristim je samo pred spavanje i to neredovno, jer koliko god malo da je nanesem uvek ostane masan film ali za moju suvu i osetljivu kožu je spas.
    Ta mi je taman na izdisaju i razmišljam se sad da probam ovu!😉

    Da li bi mogla da napišeš i koliko je pakovanje Nektara? Na sajtu ne piše.

    I da li znaš možda šta im je tačno onaj čvrsti šampon? Kao sapun-šampon?

    • Poštovana, da ja ne bih lupetala o tom tvrdom šamponu, ja sam odmah pitala proizvodjača koji mi je napisao ovo: Nešto najpriordnije čime se kosa može negovati, pravljen ručno od propolisa, meda i lekovitog bilja. Svakako ogromna prednost u odnosu na industrijske šampone iz radnje. Korisnici su oduševljeni, otkrovenje! I dugo traje, po malo se troši, jako je praktičan. Upotrebljava se tako što se trlja po navlaženoj kosi i temenu. Isto kao sapun.🙂

      A sad ja da kažem za Nektar. Prvi put sam ga stavila onako, bogato, i probudila sam se masnom kožom. Znači, nanosi se u jako maloj količini jer se rastopi i širi po licu. Cera di Cupra nisam probala, pa tako i ne mogu da Vam kažem da li su slični. Pakovanje Nektara sadrži 50ml. Svakako, sve što je prirodno, ne može da škodi.🙂
      I da, na svakom proizvodu piše rok trajanja.
      Pozdrav!🙂

Leave a Reply

