Recenzija: IVIĆ proizvodi, II deo

Pozdrav svima!

Nakon kraće pauze, opet vam pišem. Danas nastavljam sa predstavljanjem odličnih prirodnih proizvoda od meda! Naziv: Ivić Bio Shop ne bi trebao da vam je nepoznat. Pričala sam skoro o njima: Recenzija: IVIĆ proizvodi, I deo zato sad neću puno pričati o samom carstvu meda, već ću preći odmah na proizvode koje sam dobila.

Ostala su mi da vam predstavim još dva priozvoda za telo. Budući da vrućine kreću, suknjice, šorcići čekaju da budu obučeni, a naše noge da li su spremne?

Ja sam se spremila baš uz Ivić priozvode.

Prvi koji ću vam danas predstaviti je Čvrsta krema za telo i ruke. Neverovatna stvar!

ivic 19

 

Kremica za telo nam dolazi u različitim oblicima i sa različitim mirisima. Od zeke, preko oblika ruže, do automobila, sa mirisima od čokolade, meda, voća, lavande i bosiljka, karamele… Sve to u jednom pakovanju i sve to POTPUNO PRIRODNO I RUČNO RADJENO!

Izgleda kao sapunčić,a tako se i koristi, ali naravno na suvu kožu. Nežno se utrljava u kožu i tako se toplotom vaše kože topi i razmazuje.

Cena ovog priozvoda je 350 dinara i smatram da vredi svaki dinar.🙂

ivic 20

 

ivic 21

 

 

Predstavljam vam Anticelulit sapun koji me je oborio sa nogu! Napavljen je od bršljana i bagremovog meda.

ivic 2

Budući da sam mršava i da ne jedem grickalice i ne pijem gazirano, nemam baš nekih velikih problema sa celulitom, medjutim svakako ga ima na pojedinim mestima.

Moja borba sa celulitom je trajala samo 2 nedelje jer sam koristila Anticelulit sapun od Ivića.🙂 Jednom dnevno sam ga utrljavala i masirala 2-3 minuta. Prvih nedelju dana se nisu videle neke promene, medjutim posle 2 nedelje razlika se stvarno primetila. To je još jedan dokaz da prirodni proizvodi deluju bolje nego industrijski koje nam svuda nude i hvale.

ivic 1

ivic 3

Pakovanje ovog sapuna od 100g košta samo 300 RSD, a može dugo da vam traje.

Preporučila bih ga svakoj ženi koja ima i većih problema od mene jer se sa ovim ne može pogrešiti.

 

Nadam se da vam se dopada i ovaj post o ivić proizvodima i nadam se da ćete naručiti neki od ovih proizvoda i uveriti se sami da priroda stvarno može da pomogne.🙂

Ako živite u Novom Sadu ili Rumi ovde možete pogledati priozvode i naručiti ih bez plaćanja poštarine: Ivić Bio Shop Novi Sad

Leave a Reply

