Get ready with me!- Makeup video

Dugo sam se premišljala oko snimanja videa i prikazivanja na blogu, ali na kraju sam se odlučila da vam ipak pokažem kako se ja to šminkam.🙂

sreenshoot

Video pogledajte ovde: https://vimeo.com/102756312

Nisam ga snimila kako bih vas naučila da se šminkate, jer nisam šminkerka, već sam samo htela da prikažem šta trenutno koristim, koja je šminka dobra i kako je nanosim.

Ako vam se dopadne ovaj video, svakako ću probati da se šminkam malo bolje i delim to sa vama.🙂

Ove proizvode sam koristila (poredjani su po redosledu korišćenja):

1. Bioten CC krema

bioten_5

2. Avon baza za senku

bata avon

3. Victoria’s Secret paleta senki za oči (najsvetlija nijansa, a zatim braon i na kraju crna)

vs paleta_01

4. H&M Highlighter kao svetlucava senka

hm_01

5. Golden Rose ajlajner

golden_rose_-_dipliner_-_tusz_do_kresek

6. Aura Volume maskara

the_look_of_volume

7. Golden Rose paleta senki za oči (najtamniju braon nanosim na obrve)

 61RLgG3FHmL._SL1500_

8. Essence puder u kamenu za matiranje

tumblr_inline_mlh8m7OzfF1qz4rgp

9. NARS rumenilo

000111064

10. Max Factor bronzer

MaxFactorBronzingPowder-200

11. NARS Multiple kao highlighter na jagodičnu kost, središte nosa, deo izmedju gornje usne i nosa i bradu

nars_4

12. Dior sjaj za usne

dior-addict-gloss-300

Da li vam se svidja moj sistem šminkanja? Šta radite drugačije od mene? Da li imate neki proizvod koji mislite da bih koristila, a da je dobar?🙂

Većina fotografija je preuzeta sa interneta.

Ne zaboravite da lajkujete facebook stranicu: www.facebook.com/accordingtoverablog

5 thoughts on “Get ready with me!- Makeup video

Leave a Reply

