IVIĆ BIO SHOP- Akcija!

 

katalog ivic

 

Već sam pisala o ovim odličnim prirodnim proizvodima, a budući da sam sa proizvodjačima stekla odličan odnos, odlučila sam da napravim akciju koja će vam se sigurno dopasti!

Kod sebe imam par proizvoda o kojima ću opet nešto pisati, a vi ih možete naručiti po sniženim cenama!🙂

Na prvom mestu su naravno predivna labela koja su potpuno ručno radjena! 

Mirisi su im odlični, a o dejstvu i da ne pričam. Svaki put pre karmina nanesem svoje omiljeno labelo od šumskog voća sa UV zaštitom, a usne mi ostanu nežne i ruž se ne uvuče u sitne borice.

Od ukusa, tu su:         

Kanabelo sa mirisom kanabisa

labelo 3

Belegrade Kiss sa nežnim ukusom vanile

labelo 6

Šumsko voće sa UV zaštitom

labelo 1

Ice Cream sa takodje nežnim ukusom

labelo 2

Čoko Cmoko sa ukusom bele čokolade

labelo 4

Magic Thing sa ukusom maline

labelo 5

Standardna cena labela je 300 dinara, a na akciji do 15.09. možete ih kupiti za 180 dinara! 

Sledeći proizvodi su za negu lica.

Svakako preporučujem Nektar koji leči sve na koži lica i održava je svežom. Njegova standardna cena je 990 dinara, a akcijska cena je 700 dinara.

nektar

Antirid je tu za one koji počinju ili se već neko vreme bore sa borama. Cena ovog proizvoda je 1350 dinara, a ako se meni javite, dobijate ga za samo 850 dinara.

antirid

I Univerzalni Melem za apsolutno sve! Standardna cena mu je 990 dinara, a akcijska je 750 dinara.

melem

Na sajtu ivic.rs možete videti standardne cene ovih proizvoda, a ja sam odlučila da ih snizim i da ih približim vama. Nadam se da ćete uživati isto kao i ja u ovim proizvodima.🙂

Zalihe svih proizvoda su male, pa vam preporučujem da se što pre javite. 

Naručite željene proizvode tako što ćete mi pisati u inbox stranica: 

https://www.facebook.com/ivicbioshopns

https://www.facebook.com/accordingtoverablog

Još jednom napominjem, ovi proizvodi su potpuno prirodni, ručno radjeni i dolaze nam iz Sokobanje.😉

AKCIJA TRAJE DO 15.09. 2014.

Leave a Reply

