Smokey eyes makeup tutorial

smokey eyesmakeup 1

Za danas sam pripremila moj drugi video po redu u kojem prikazujem kako se ja to šminkam kada izlazim u grad.🙂

Smokey eyes je hit u svetu već par godina i gotovo da nema devojke koja se ne šminka ovako pred izlazak.

Nadam se da vam se dopada moja tehnika šminkanja i da ćete se služiti mojim metodama. :) 

Želim da napomenem da nisam završila kurs šminkanja niti da se bavim makeup-om, već samo prikazujem kako svaka devojka može kući da se našminka bez mnogo muke.🙂

Ovde možete pogledati video: https://www.youtube.com/watch?v=hzWkRNf6sSQ

smokey eyes vera

makeup 2

Lajkujte stranicu www.facebook.com/accordintoverablog i pratite moje nove objave.

Takodje me zapratite na youtube-u gde me možete naći ako kucate Vera Dimov.🙂

Leave a Reply

