Photoshoot with Anamarija, September 2014.

anamarija_001

Za vikend sam bila vredna. Radila sam ono što najviše volim- stvarala modne fotografije!🙂

Sa Anamarijom sam već 2 puta radila. Već na prvom fotkanju sam shvatila da ćemo još raditi. Devojka kojoj ne treba puno da se objašnjava i koja se odlično snalazi u svakoj ulozi, ovaj put se, takodje, perfektno snašla u ulozi sexy devojke na modnim fotografijama. Ono što sam ja htela da naglasim jeste da ne mora svaka fotografija devojke u donjem vešu biti jeftina i nekulturna. Postigle smo baš ono što smo obe htele, uradile smo prave modne fotografije!

Veš koji vidite na fotografijama sam dobila od svojih prijatelja od kojih kupujem redovno već godinu dana. Posetite njihovu stranicu na facebook-u i pogledajte samo koliko dobrih stvari imaju! Linkovi njihovih stranica su ovde i ovde. Sve donose iz Italije, a marke koje možete naći kod njih su: Intimissimi, Tezenis i Calzedonia.

Makeup je uradila Anamarija.🙂

Ne bih više da pišem, mislim da je sve jasno.🙂

anamarija_002 anamarija_003 anamarija_004  anamarija_006 anamarija_005 anamarija_007

A ovako ja mučim svoje modele! I imam fashion yes yes čarape, jel da?😉ana i vera vera i ana

Volela bih da čujem šta mislite o ovoj seriji fotografija i da li mislite da nastavim sa ovakvim radom?

Hvala što me pratite i čitate!❤

Lajkujte moje stranice Vera Dimov photography i According to Vera!

8 thoughts on “Photoshoot with Anamarija, September 2014.

  1. Odlično je što nema nepotrebnih detalja u drugom planu (možda flaša nije neophodna, jeste da se ne vidi brend ali asocira na reklamu za ono u flaši) iako bi neki detalji koji se uklapaju mogli biti drugačije pozicionirani, šolja, skulptura, bilo bi lepše da se vide u potpunosti (u svoj svojoj ‘savršenosti’ koliko i model; ili pak u potpunosti bez njih). Čak su i pozicije modela ne toliko očekivane iako već viđene ali to je usud modne fotografije. Svedene kompozicije i potenciranje kontrasta crnih i belih tonova sa sofisticiranom nijansom crvene su ono što vredi u ovoj seriji. Težnja ka jednostavnosti.

    • Hvala na komplimentima!🙂
      Da, svakako sam zelela jednostavnost, to je ono sto moje fotografije imaju. Solju i kasnije flasu smo ubacile kako bih je povezala sa kuhinjom, ali nisam zelela da bacim u senku ves i stajling na njoj.
      Da sam reklamirala flasu pica (u ovom slucaju Hugo), kompozicija bi bila potpuno drugacija, isto kao i svaki ostali detalj. Ali ovako, ono sto krasi moje fotke je: focus on model i nista drugo.🙂

Leave a Reply

