Makeup for green eyes- Oriflame Cosmetics

oriflame_01

Zbog odlične saradnje sa Oriflame kompanijom danas sam u mogućnosti da pišem i snimam recenzije o njihovim proizvodima.

U videu ćete videti kako se ja to šminkam kada hoću da istaknem svoje zelene oči. Ovo je jedan od načina, a naravno, uskoro ćete ih videti još!

Nadam se da sam vam olakšala kupovinu Oriflame proizvoda jer ovde direktno možete videti kakvi su. Ja sam posebno zadovoljna Kajal zelenim krejonom, jer se tačno uklapa mojoj nijansi očiju, a izuzetno lako se nanosi. Takodje, mislim da ne treba puno da govorim o legendarnim Giordani kuglicama koje sada možete naći u različitim nijansama za različite namene.🙂

vera oriflame makeup

Ovo je link videa, ukoliko ne možete gledati video na blogu. LINK

 

Htela bih da vam se izvinim na loše kadriranom videu, ali mislim da imam dobro opravdanje. Budući da mi je taj dan pozlilo kod zubara (da, čim vidim krv, padam u nesvest), ceo dan sam bila šlogirana. Onda sam upalila kameru i krenula da snimam, našminkala se i primetila da mi je kamera snimila samo 9 sekundi. E onda sam skinula šminku i ponovo krenula, s tim što sam očigledno spustila kameru malo i tako odsekla sebi čelo.

Sve u svemu, mislim da se vidi sve, ako vam nešto nije jasno ili ne vidite dobro, kontaktirajte me.🙂

oriflame_02

 

O svakom proizvodu ćete uskoro čitati posebno, medjutim sada bih ukratko spomenula šta sam koristila. Na fotografiji iznad vide se prajmer koji izuzetno omekša kožu kada upije, a upija brzo.🙂 Zatim The One maskara koja me je prijatno iznenadila, The One duple senke u nijansi Grey. Ove senke mi se odlično slažu sa Kajal krejonom, pa ih kombinujem svaki dan. Po malo se vidi i ajlajner u olovci o kome ne treba puno govoriti jer mislim da svi znaju da je odličan. The One olovka za oči koju sam stavila preko donjih trepavica je u nijansi Grey. Takodje se vidi puder u kamenu za matiranje, ali o njemu ćete čitati drugi put.🙂

oriflame_03

 

Ovde se malo bolje vide olovka i ajlajner.

oriflame_04

A ovde vidite ovu legendarnu ekipu Giordani proizvoda za lice.

oriflame_05

Ove kuglice su odlične za hajlajtovanje. Kao što ste i videli na videu stavila sam ih na mesta koja sam htela da istaknem. Diskretno se sija na dnevnom svetlu i suncu.

oriflame_06

 

Moram priznati da nisam koristila kuglice do sada, jer sam se uvek nekako okretala bronzerima u kamenu. Kada sam probala ovu nijansu kuglica, automatski sam ostavila bronzer. Odlično odgovaraju mom tenu i koristim ih za konturisanje.oriflame_07

I o ovom proizvodu ćete čitati narednih dana budući da imam dve nijanse koje treba da vam predstavim.

Za sve informacije o Oriflame proizvodima ili eventualnom učlanjenju javite se meni! Pošaljite mi poruku na facebook stranicu: According to Vera ili me kontaktirajte na broj: 0603563981 (viber, whatsapp).

Takodje, možete se javiti i ženama koje su mi sve ovo omogućile na brojeve: Nena Lovčević (0642563075) i Nevena Dejanović (0637034424).

Ono što je bitno da znate jeste da ukoliko se učlanite kao potrošač, ne prodajete proizvode već samo dobijate odličan popust od 30% na ceo asortiman.

Želela bih da zahvalim ženama iz Rume koje su mi omogućile da pišem i testiram proizvode.🙂

2 thoughts on “Makeup for green eyes- Oriflame Cosmetics

    • Moj licni razlog je sto ne volim da budem skroz bez sminke na videu. Ako pogledas ostale devojke koje snimaju makeup tutorijale, videces da cesto tim redosledom rade.🙂

Leave a Reply

