Breast Cancer Awareness- Mesec borbe protiv raka dojke (video)

Close up of Breast Cancer Awareness RibbonsKao što svi znate mesec oktobar je mesec borbe protiv raka dojke. Koliko god mislili da znamo sve o tome, potrebno je dizati svest jer je nažalost ova bolest sve zastupljenija. Ono što sigurno možemo same da uradimo jeste da preventivno odemo na preglede.

breast cancer 1 Ja sam za vas pripremila jedan makeup video, a na ideju sam došla uz pomoć mojih, kako one kažu ”blogokoleginica”. Roza boja je preovladala na mom licu ovaj put, jer je upravo to i bio zadatak.

 VIDEO MOŽETE POGLEDATI UKOLIKO KLIKNETE NA FOTOGRAFIJU ISPOD!

screenshoot 6

screenshoot 4All pink everything

screenshoot 5

Iskoristiću ovaj post da vam i spomenem par stvari koje sam na ovom videu primenjivala, a koje sam naučila na kursu šminkanja pre 2 nedelje.

Ono što ćete prvo videti jeste nanošenje pudera četkom. Pokreti moraju da budu od gore ka dole jer tako lepimo sitne dlačice na licu na dole i maskiramo ih. Ukoliko kružnim pokretima nanosimo puder, tako oblažemo dlačice i one postaju vidljivije.screenshoot 1

Druga stvar koje je bitna jeste da konturišete lice spram svog oblika, ne onako kako ja to pokazujem. Ja na svim videima prikazujem kako treba da se šminka neko ko ima lice kao ja. Medjutim, ukoliko imate okruglo lice, kockasto ili nekako drugačije, proverite kako vi treba da ga konturišete.screenshoot 2

I mislim da je ovo poslednja stvar, nanošenje ajlajnera. Na kursu sam pitala profesoricu da li je bitno kako ga nanosimo, jer me je vas par opomenulo kako ne smem da zatežem kapak dok ga nanosim, a profesorica mi je na to odgovorila da to uopšte nije bitno i da to sve zavisi od navike. Tako da, vraćam se na svoje zatezanje kapka jer mi je tako mnooogo lakše.🙂screenshoot 3

Ukoliko imate neka pitanja, slobodno mi pišite na According to Vera, takodje i lajkujte stranicu.🙂

MakeUp Challenge #4 BREAST CANCER AWARENESS

1. Makeup by Ilona 2. Make up Judge 3. Makeup and Me

Leave a Reply

