Queen B Nakit (photoshoot)

Napokon je na red došao i jedan fotografski post. U poslednje vreme jako puno radim (jeeeej), ali ne stižem da to sve sklopim u jednu priču. Jučerašnje fotkanje me je potpuno ubedilo da treba da radim ono što sam i do sad. Da istražujem i učim, ali da ne menjam svoj stil i rad.

Potpuno sam oduševljena Queen B nakitom! Ja imam lični problem što ne nosim nakit, ali ako jednog dana počnem (bilo bi dobro), svakako ću kupovati ovde.

Kao što možete videti na fotkama, nakita imate za sve prilike. Od onih najelegantnijih do potpuno ”trash” komada!🙂

Što se tiče modela, moja draga prijateljica Monika je ovo iznela baš onako kako sam planirala i zamišljala. To je ono što ja najviše volim. Potpuno razumevanje izmedju fotografa i modela je najbitnija stvar na snimanju.queenb bts 1

Za vas imam jednu odličnu vest, a to je da sledeće nedelje radimo još jedno fotografisanje, ali vam neću otkrivati sve detalje!😉queenb bts 3queenb bts 2

Mislim da je bolje da prekinem sa pisanjem i da vas pustim da na miru pogledate fotke.🙂

A evo ga i mali video sa snimanja:

I link: https://www.youtube.com/watch?v=wdQPePii9Nw

queenb_01 potpisqueenb_06 potpisqueenb_03 potpisqueenb_02 potpisqueenb_07 potpisqueenb_09 potpis queenb_10 potpis       queenb_04 potpis queenb_05 potpis

queenb_08 potpisZa kraj, jedna fotka koju je Monika posebno tražila, čisto da se vidi i cela figura.😉moni_01Ja vam preporučujem da lajkujete stranicu QUEEN B NAKIT kao i moju facebook stranicu According to Vera!

3 thoughts on “Queen B Nakit (photoshoot)

  1. Pingback: Giveaway| Queen B Nakit vam poklanja | According to Vera

Leave a Reply

