Queen B Nakit 2 (photoshoot)

Pozdrav svima!

Znam da volite da čitate o mojim fotografskim postovima i gledate fotke, pa ću vas i danas počastiti jednim takvim.🙂

Pre nedelju dana smo radili jedan deo fotki za Queen B nakit, a ove nedelje smo uradili drugi. Kao i obično bilo je super, nakit je prelep, a i lokacije koje smo slučajno otrkili su bile savršene za ovo fotkanje.

Na facebook stranici Queen B Nakit možete videti sve što se nudi, a pored toga pišu i cene. Ja najviše volim kada prodavac napiše cene jer ne volim da pišem privatne poruke i molim da mi neko odgovori.🙂

Moja draga Maja je ovaj put bila model, a makeup sam joj ja radila.😉

Oko odeće smo svi bili uključeni i mislim da smo odličan posao uradili.😀

Šta vi mislite o mom radu? Vera Dimov photography10388578_906417499385777_8168984986441500053_n

10689975_906417616052432_3172800950059021217_n

 

Ovde možete da pogledate video sa snimanja, a ukoliko ne možete da otvorite, evo linka od youtube-a:

>>LINK<<

queenb_12 potpis queenb_13 potpis
queenb_15 potpis queenb_18 potpis

queenb_19 potpisqueenb_20 potpis

queenb_14 potpisqueenb_16 potpis queenb_17 potpis

Lajkujte stranicu According to Vera, a ukoliko vam se dopada ovaj nakit lajkujte i Queen B Nakit.🙂

Takodje, ako su vam potrebne fotografije ovog tipa, javite mi se u inbox stranice Vera Dimov photography, kako biste zakazali svoje snimanje!🙂

3 thoughts on “Queen B Nakit 2 (photoshoot)

  1. Pingback: Giveaway| Queen B Nakit vam poklanja | According to Vera

Leave a Reply

