Spectrum party no.1 (NEON NIGHT)

spectrum neon_12Danas ću sa vama podeliti svoje mišljenje o tome kako se treba spremiti za SPECTRUM žurke koje nadolaze. Prva Spectrum žurka će se održati 20.12. , a tema će joj biti NEON ili BELO! Moj zadatak je bio da pronadjem što bolje kombinacije u Rumi i to vama prikažem. Što se tiče odeće, otišla sam u Unikat B radionicu i tamo sam našla neon sako i odlične bele helanke sa patlidžanima. Mislim da je to odlična kombinacija za Neon party, jer je dresscode upravo fluo i white odeća.

spectrum neon_01 spectrum neon_02 spectrum neon_03Sledeća stvar su naravno nokti. Nije teško naći neonske boje lakova, a ja sam za vas našla jako povoljne. U parfimeriji Ruž možete naći ove neonske boje za oko 60 dinara, dok su Maybelline lakovi nešto skuplji.spectrum neon_04spectrum neon_06Ono najbitnije za devojke jeste šminka (ili je bar meni najbitnija🙂 ). Takodje u parfimeriji Ruž sam našla odlične karmine. Novi L’Oreal karmin za usne je odličan, a nijansa mu je savršena. Nijansa: Freida’s pure red. spectrum neon_05  spectrum neon_08

Sledeći karmin je iz Maybelline-a. Ima odličnu pigmentaciju i mislim da je nešto jeftiniji od L’Oreal-a. Cene ne znam, zaboravila sam da ih zapišem, ali znam da ne prelaze 1000 dinara.spectrum neon_07I treći karmin iz parfimerije Ruž je iso Maybelline u nijansi Hot Plum. Potpuno luda boja koja odlično stoji!spectrum neon_13A ovo je kompletan makeup na meni. Koristila sam Pink ruž za usne marke Don Juan, oni su recimo jako jeftini, ako biste da kupite samo za ovu žurku. Pored njega u središnjem delu usana sam nanela Oriflame The ONE narandžastu nijansu kako bih dobila ombre efekat. Na očima sam koristila zelenu senku iz Muller kofera i Golden Rose ajlajner.  Maskara je Maybelline Colossal Go extreme. spectrum neon_09 spectrum neon_10 spectrum neon_11  Eto, ukoliko ste zainteresovani pogledajte stranicu SPECTRUM i obezbedite karte na vreme!🙂 Cena jedne karte je 399 dinara u Cafe Jam Ruma. Odlična ekipa Osaka Vibe i 7even or Eleve11 je za miksetama 20.12. u Domu Omladine!spectrum promo01Sledeća žurka ima temu Swag party i održaće se 05.01. Ja vam pišem i o tome, a do tada, lajkujte stranice naših organizatora i radnji koje su nam pomogle u ovoj realizaciji, kao i izvodjača.

Moja facebook stranica je: According to Vera

One thought on “Spectrum party no.1 (NEON NIGHT)

  1. Pingback: Spectrum party no.2 (SWAG PARTY) | According to Vera

Leave a Reply

