Photoshoot with model Jovana

Pozdrav svima!

Danas vam pišem kratak post o novim fotkama! Nisam mogla, a da ne smislim i ne uradim nešto na snegu.🙂

Fotkanje je je kratko trajalo zbog ogromne hladnoće i zbog nedostatka vremena, ali sam ja zadovoljna fotkama. Puno se zahvaljujem mojoj dragoj Jovani koja se trudila iako je napolju bilo -10 stepeni!🙂 Sigurna sam da ćemo još raditi ovako uspešno.

Šminku sam odradila ja i to sa novim četkicama o kojima vam pišem ili sutra ili sledeće godine!🙂 Šta mislite, jel dobro?

Ukoliko želite da vidite još fotki, lajkujte stranicu Vera Dimov photography i pratite moj rad! Takodje, ako vam je potreban fotograf, budite slobodni da mi pišete u inbox na toj fb stranici.

joja_01 joja_02 joja_03

Lajkujte i According to Vera stranicu ako želite da čitate moje nove postove!

Leave a Reply

