Makeup for you- 24 brushes

cetke_01

Pozdrav svima! Prvo želim da vam čestitam Novu Godinu i Božićne praznike i da vam se zahvalim što ste prošle godine bili uz mene! Već danima pripremam ovaj post, fotke sam preradjivala iz tri puta jer nisam imala snage da sredim ovoliko odjednom. Dva puta sam fotkala četke kako bih vam bolje približila izgled, ali ni sada nisam zadovoljna fotkama.

U svakom slučaju, pogledajte šta sam vam pripremila i uživajte u praznicima! :*

Ove četkice sam davno poručila sa sajta www.ebay.com. Prošlo je sigurno dva meseca od mog poručivanja i to je jedina negativna stvar vezana za ovaj paket. Budući da sam se čula sa čovekom koji mi je poslao paket, najverovatnije su četkice stajale na carini toliko dugo. Obično je potrebno tri nedelje do mesec dana da jedan paket stigne.

Proizvodi su iz Kine, a poštarina je bila besplatna.

Cena ovog paketa od 24 četkice i futrolom za njih jeste 12 dolara, odnosno oko 1000 dinara kada smo poručile, a sada je to oko 1200 dinara. U svakom slučaju prejeftina stvar!!!🙂

Sve četke su od prave dlake i stvarno lepo izgledaju.

Jedina mana im je što se neke od njih linjaju, mada je to možda samo na početku, videćemo kasnije.

Prva četka je četka za puder u kamenu ili prahu. Odlična je, ona se ne linja, a izuzetno je mekana. Lepo tankim dlačicama raznese puder ravnomerno, čak i ako tečni puder nije potpuno upila koža.

Još jedna super stvar, na svakoj četki piše za šta bi trebalo da se koristi. Budući da ih ima 24, za dosta njih nisam znala čemu služe.🙂cetke_03cetke_02

cetke_04

Sledeća četka je četka za tečni puder. Nisam je još probala, ali po čvrstini ovog belog dela i po mekoći ovog crnog, rekla bih da neću imati zamerke.🙂

cetke_05 cetke_06

cetke_20

Ova ogromna četka me i dalje buni. Nisam još guglala čemu služi, ali pretpostavljam da je za skidanje viška šminke po završetku šminkanja. Jako je mekana i ima tanke dlačice.

cetke_08cetke_07cetke_09

Prepoznatljiva četkica za rumenilo, koja svojom mekoćom nanosi malu dozu rumenila. Pošto sam ja bleda, moram par puta da predjem preko jagodica, dok neko ko ima pojačan ten ili prirodno rumene obraze, dovoljno je jednom da predje ovom četkom.

cetke_11cetke_10cetke_12

Na ovu četku se još uvek navikavam, jer sam do sada koristila običnu četku za puder. Prvi put kad sam je probala, bronzer sam stavila u tankoj liniji, pa sam izgledala užasno. Sada se već polako učim, tako da će biti dobro.🙂

cetke_14

cetke_13cetke_15

Isto kao što ću da guglam čemu služi ogromna četka u obliku lepeze, tako nisam sigurna ni za ovu manju. Ja sa njom stavljam highlighter i super je za to.🙂

cetke_17

cetke_16

cetke_18

Ostale su nam četke za oči i obrve.🙂

Sledeće četke nisam koristila, tako da vam ne mogu puno reći, ali ono što znam jeste da su jako glatke i da su poprilično čvrste.

Ova četkica je blago zakrivljena.

cetke_21cetke_19cetke_22

Nešto veća četkica od prethodne, oblog oblika.

cetke_23 cetke_24cetke_25

Ista kao prethodna četkica samo manjih dimenzija.

cetke_32cetke_33cetke_34

Ovu četkicu koristim za konturisanje gornjeg kapka i odlična je! Jedini problem je što je ona jedna od onih četkica koje se linjaju.:/

cetke_27cetke_26 cetke_28

Medium angled shading četkicu koristim za blendiranje ili za konturisanje kao i prethodnu. Odlična je za te poslove, iako se i ona malo linja.

cetke_29 cetke_30cetke_31

Ova četkica mi je glavna! Nju koristim i za nanošenje bazne senke i za nanošenje tamnijih senki na kraj kapka, ma za sve. cetke_35 cetke_36 cetke_37

  Slična prethodnoj, Fluff četkica mi služi za sjedinjavanje senki, nanošenje različitih boja i dr.

cetke_39 cetke_38cetke_40

Prelazimo na manje četke.

Smudge ili u prevodu razmazati teško da mogu uraditi sa ovom četkom. Ne znam tačno na šta se misli, ali ću istražiti ili ako vi znate, slobodno mi pišite. Ovu četkicu koristim za korektor, jer je veća od one na kojoj piše da je za nanošenje korektora.🙂

cetke_41 cetke_42 cetke_43

Short eye shadow četku nisam koristila, a pretpostavljam da je dobra za nanošenje šljokica ili nekih drugih senki koje se nanose tapkanjem.cetke_46cetke_44 cetke_45

Na fotografiji se ne vidi da je ova četka poprilično mala i da ne može dobro razmazati korektor. Svakako, pokušala sam naneti korektor medjutim trebalo bi mi mnogo više vremena da ga razmažem. Zato ja koristim jednu od prethodnih četkica upravo za to.

cetke_47 cetke_48 cetke_49

Četku za usne sam probala jednom, ok je, mada je meni karmin najlepši kada se direktno nanese, jer mu je pigmentacija onda najbolja.

cetke_50 cetke_51 cetke_52

Četkica za obrve je super! Nju koristim svakodnevno i pošto je mala, može da odgovara i onima sa najtanjim obrvama.

cetke_53 cetke_54

cetke_55

Ajlajner četkica još čeka svoje korišćenje jer nemam gelasti ajlajner. Čitala sam negde da niste baš oduševljene Aurinim gel linerom? Koji mi preporučujtete?

cetke_56cetke_58

cetke_57

Ova nesretna četkica je ovako stigla sa onim plastičnim poklopcem koji joj je ovo i uradio.🙂

Teško da ću s njom moći precizno da nanesem ajlajner za šta bi trebalo da je predvidjena, ali možda uspem da je nekako ispravim.
cetke_59 cetke_60 cetke_61

Sundjerastu četkicu nisam koristila još uvek jer nisam imala priliku da radim smokey eyes, jer mislim da bi bila odlična u tu svrhu. Kada je budem koristila, obavestiću vas o tome kakva je!🙂
cetke_62 cetke_63 cetke_64

Mislim da nema potrebe da još više dužim ovaj post i pišem o narednim četkicama koje svi dobro znate za šta služe, tako da ću samo napisati u dve reči za šta su.🙂

Četkica za češljanje obrva, koristim je svakodnevno i zadovoljna sam.cetke_66cetke_65cetke_67 Četka za raščešljavanje trepavica nakon nanošenja maskare. Nisam je koristila za to nego za češljanje obrvai sto kao i prethodnu.

cetke_69cetke_68cetke_70Četkicu za senku nisam koristila možda se nekad desi potreba, mada ne verujem.

cetke_71 cetke_72 cetke_73

Žao mi je što je ovaj post toliko dugačak i nadam se da ćete bar većinu stvari videti i pročitati. Nisam htela ništa kraće od ovoga da pišem o ovim četkicama jer mislim da vredi pročitati moje mišljenje i vredi ih kupiti.

Na sajtu www.ebay.com možete naći veliki izbor četkica, a takodje i na sajtu www.aliexpress.com.

Sa ebay-a sam skoro naručila i foto opremu, stiglo mi je sve u najboljem redu, tako da budite slobodni i naručujte bez straha!

Lajkujte moju stranicu According to Vera i pratite dešavanja na blogu!

7 thoughts on “Makeup for you- 24 brushes

  1. Sve slike sam pregledala😉
    Četkice deluju ok. Ove Fan zaista služe za skidanje viška pudera, veća sa celig lica, manja za predeo ispod očiju (ja npr kad šminkam oči stavljam onaj beli puder ispod, pa kad završim sve to počistim).
    A ovu za ajlajner, možda da opereš, pa nečim da obmotaš te dlačice? Možeš npr da staviš celofan, a preko selotejp, da to lepo stegneš…

  2. Pingback: L’Oreal Superliner Gel Intenza | According to Vera

  3. Pingback: Dnevna šminka| Hladni i topli letnji dani | According to Vera

  4. Pingback: Favoriti 2015| Omiljena dekorativna kozmetika | According to Vera

Leave a Reply

