Spectrum party no.2 (SWAG PARTY)

Dragi moji, došlo je vreme da vas upoznam i sa drugom SPECTRUM žurkom koja će se održati 10.01. u rekonstruisanom prostoru Doma Omladine u Rumi. Prošla žurka je bila odlična! Ja sam skakala celo veče iako sam bila u štiklama. Ovaj put idem u ravnoj obući, tako da je ponovno skakanje zagarantovano!🙂

Delić atmosfere sa prošle NEON žurke možete videti na snimku ispod, a ko ne može da otvori, evo LINKa.


10406415_753114381411050_2924840316221077257_n 10858577_753114384744383_3572347650503712115_n

Tema sledeće žurke je SWAG PARTY, a dresscode je STREET WEAR. Ovaj put sam se obukla u butiku SEROF. Ono što se u poslednje vreme nosi i ono što je postalo must have u dnevnom oblačenju jesu karirane košulje i kožne pantalone ili helanke. Ja sam upravo to htela da vam predložim za Spectrum, jer je to ono sa čim ne možete pogrešiti kada je street style u pitanju. Cena ova dva proizvoda je 2500 RSD. Još jedan bitan detalj je naravno kapa. Ove jeseni i zime najviše se nose velike kape koje padaju nazad. Jednu takvu sam ja pronašla u Terranovi. Preporučila bih vam i belu majicu na celu ovu kombinaciju ukoliko ne volite crnu boju.🙂

spectrum swag_01 spectrum swag_02 spectrum swag_03

Sledeća stvar je, naravno, šminka! Za neon žurku sam se mnogo više trudila jer je tema tako zahtevala, dok za swag žurku jednostavnija kombinacija. Ja sam kombinovala Oriflame The One duo senke u rozoj i tamno ljubičastoj bolji (nijansa Mauve) sa Aura Dark Princess (nijansa 43, Midnight Hour) u jačoj ljubičastoj nijansi, jer mislim da mi to ide uz boju očiju. Vi naravno možete ići na braon ili crnu varijantu, ali je bitno da gornji kapak bude prekriven svetlom senkom i konturisan tamnom. Preko toga naravno ide ajlajner. Ja sam koristila moj omiljeni Golden Rose Dipliner. Ovaj put sam koristila Oriflame The One crnu maskaru.

spectrum swag_04spectrum swag_06

Konturisanje lica je uvek dobrodošlo, a kada su ovakve žurke u pitanju, možete malo i pojačati konture bronzerom. Zbog manje svetla, ako pojačate bronzer izgledaće isot kao i slabiji bronzer preko dana, tako da bez brige!🙂

Ovaj karmin obožavam, ali ga jako retko koristim. Više su ga koristili moji modeli, na bukvalno svakom mom fotkanju.🙂 Zadovoljna sam nijansom iako nije ista kada se nanese, kao što možete videti.spectrum swag_05

Ako ne možete stići da naručite Avon karmin, u nijansi Bold Bordeaux, do 10.01., ja vam svakako preporučujem Golden Rose karmine koji imaju slične ovakve nijanse. Oni su jeftini (oko 200 RSD), a postojani su. Takodje, Aura je izbacila svoje mat tečne karmine i mislim da imaju sličnu nijansu u ponudi. Cena im je oko 550 RSD.

Bitno je napomenuti da su karte u pretprodaji 399 RSD i možete ih kupiti u kafiću Jam.

DJ-evi koji će vam ulepšati veče su Miss S.A.S.H.A i Vanjanja.

Moja facebook stranica je: According to Vera

Leave a Reply

