L’Oreal Superliner Gel Intenza

Dragi moji, srećan Božić svima koji danas slave! Nadam se da uživate sa svojom porodicom danas.🙂

Ja sam odlučila da danas objavim post, kako bih cele godine to radila.😀

geliner_01

geliner_06

Pisaću vam o proizvodu koji sam kupila pre neki dan, jer su me blogerke ubedile u to. Čitala sam dosta dobrih stvari o ovom ajlajneru, medjutim ja nisam toliko oduševljena. Odmah ću vam reći šta je to što mene nije oduševilo- pigmentacija. Posle Golden Rose Dipliner-a teško je naći tako jak i intezivan ajlajner. Razumem da gel ne može da bude toliko pigmentisan, ali mislim da je danas sve moguće i da za tu cenu po kojoj sam ga kupila mogu da nam omoguće kvalitetniji proizvod.

geliner_02

Sve ostalo što ću reći mi se dopada. Pakovanje je lepo, elegantno, kao i sve od L’oreala.

geliner_05

Četkica je super, koristim i nju i četkicu Make up for you o kojem sam pisala OVDE.

geliner_08

Jako se lako nanosi, u jednom potezu možete izvući liniju celog oka. Ja sam navikla na tečne ajlajnere koji se najteže nanose, pa me je ovo preporodilo i skratilo vreme šminkanja.

Pakovanje sadrži 2.8 grama i vidim da je to sasvim dovoljno i da će dugo trajati, jer se sporo troši. Lako se skida, jer opet kažem, nije pigmentisan. Nemojte misliti da je ovaj proizvod loš, on se jako lepo vidi na očima, ali ako hoćete one jake linije moraćete ga nanositi u dva sloja.

Ja sam ga platila 880 RSD na sniženju, a inače redovna cena je oko 990 RSD. Preporučila bi svakome ko ne želi da troši čitavu večnost na izvlačenje precizne linije tečnim ajlajnerima, ili ne voli one u olovci kao ja.🙂

Mogu da kažem i da sigurno ne stoji na kapcima 24h kao što piše na pakovanju, jer meni na pregibima nestane već nakon 3-4 sata.

geliner_03

Pored crne boje, tu su i braon, siva, plava i bronzana. Ne znam gde mogu da se nadju kod nas, ali sam pročitala na sajtu da postoje.

geliner_04

Mislim da je L’oreal mogao da se potrudi malo više oko ovog proizvoda, isključivo zbog cene. Kada uporedim Golden Rose Dipliner koji košta 190 dinara i ovaj koji košta skoro 1000, bude mi jasno da cena, a ni brend ne prikazuju kvalitet proizvoda. Vodite računa kad kupujete.

geliner_07

A ovako ga ja nosim svaki dan:

liner final

Evo jos jedne stvari. Prvi ajlajner je Golden Rose Dipliner tecni, a drugi L’Oreal geliner.
image

Da li neko od vas ima ovaj ajlajner i da li deli sa mnom mišljenje?

Lajkujte moju stranicu According to Vera i budite uvek u toku!🙂

18 thoughts on “L’Oreal Superliner Gel Intenza

  1. Interesantan mi je tvoj dojam ovog gel lajnera, pošto ja nisam iskusila lošu pigmentaciju i lošu postojanost. Preslikava se dok se ne osuši, ali kada je suv – ne mrda. Veoma je intenzivno crn za drogerijski proizvod. Ako želiš super crn ultra super mega giga CRN gel lajner, Inglotov je za tebe. Ali obavezno uz njega kupi thinner jer će posle dve nedelje da se osuši i pukne.

    • Ja sam mozda malo surova prema odredjenim proizvodima, ali to je samo zato sto ocekujem dobru stvar za tu cenu. Pogledacu bas Inglot liner, mada sigurno nema kupovine dok se ovaj ne potrosi. Ne volim da nagomilavam.😀

  2. aaa i ja sam ga gledala, i razmisljala u kupovini, jer silno zelim probati gel eyeliner, i bas sam taj vidjela, i mislila sam jeli dobar, ali nakon tvoje recenzije, i to sto kazes da nije dobro pigmentiran, mislim da necu, aaa moram naci neki drugi, bolji, jer skup je a ako nije dobar onda je to bacanje novca, =D
    odlicna recenzija =)

    • Ooo hvala🙂 Ja pocinjem da sumnjam u nesto, jer vidim da su na stranim blogovima devojke zadovoljne. Ne znam da li postoje kopije Loreal proizvoda? Da nisam ja naisla na kopiji? O.o

  3. Pingback: Spectrum party no.3 (DISCO NIGHT) | According to Vera

  4. Verovatno mu je rok trajanja bio pri kraju ili je otvaran, ako je bio na sniženju to je verovatno to. Ja ga imam, može da stoji satima(mada to malo zavisi i od tipa kože, koliko ti se oblaže/izmaste kapci, da li stavljaš bazu ili senku ispod, itd) i prilično je crn i taman za drogerijski proizvod. Meni se četkica nikako ne dopada jer je dosta debela i samim tim neprecizna za tanko nanošenje.

    • Pise da traje do 2016., ali za otvaranje je skroz moguce! Uzas. Ja ga i dalje koristim jer moram da potrosim, a i lakse se nanosi od tecnog😀 A ja izvlacim deblje, pa mi je cetkica ok. 🙂 Hvala na komentaru, sad definitivo mislim da je otvaran.

  5. Pingback: Dnevna šminka| Hladni i topli letnji dani | According to Vera

  6. Pingback: Favoriti 2015| Omiljena dekorativna kozmetika | According to Vera

  7. Pingback: Golden Rose|Gel Eyeliner & Mascara | According to Vera

Leave a Reply

