Spectrum party no.3 (DISCO NIGHT)

Stiže nam nova žurka, a sa njom i nova tema, Disco Night!

Ovako je bilo 10.01. na Swag žurci:

10929009_766900750032413_1002219614117746841_n

 Ukoliko ne možete da otvorite youtube snimak, evo LINKA.

Dresscode ove SPECTRUM žurke je Retro. Kada kažemo retro, mnogo stilova može da se podrazumeva. Ono što sam ja izvdojila kao svoj izbor jeste disko odeća i šminka sa šljokicama.🙂

Teško je naći odeću koja je u fazonu Disco ’80. Tražila sam zvoncare i nažalost nisam našla. Pogleadajte šta sam odabrala od odeće iz butika Jennyfer Plus. Nadam se da vam se dopada moj izbor.🙂

disco night_001

Bez šljokica nemojte dolaziti na sledeći Spectrum!🙂 Ja sam pronašla helanke, majicu i jaknicu sa lepo rasporedjenim šljokicama, a uz to sam iskombinovala malo agresivniju šminku, takodje sa sjajnim srebrnim šljokicama.🙂

disco night_002 disco night_003 disco night_004

Ukoliko vam se dopada ova odeća, ja vam predlažem da odete u Jennyfer Plus i izaberete neki komad za sebe. Sniženje je u toku!🙂

Mislim da treba veći akcenat staviti na šminku, jer u tom slučaju može svašta nešto da se uradi. Ja sam odabrala srebrne šljokice na očima, Oriflame The One tečni puder, pre svega (recenzija OVDE), L’Oreal crni ajlajner u gelu (tekst OVDE), NYX svetlo rozi karmin za usne, Muller sjaj za usne (tekst OVDE), Victoria’s Secret paletu senki (tekst OVDE) i senku u gelu sa šljokicama za koju ne znam gde je kupljena.

disco night_02disco night_01disco night_08

disco night_10disco night_11disco night_12disco night_07disco night_09

Naravno, ništa bez šljokičavih noktiju! Tu je jedan od mojih omiljenih lakova Golden Rose u nijansi 62. Odličan je za ovakve prilike, a o njemu nešto više pročitajte OVDE.

disco night_03

Pored srebrnog tu je i zlatni Golden Rose! Cena mu je oko 100 dinara.

disco night_04

Preslatki Essence lakić mora da se maže u nešto više slojeva, ali je super! Cena mu je oko 180 dinara.

disco night_05

China glaze je u nijansi koja može samo da bude iznad nekog laka. Šljokice su malo redje rasporedjene. Cena mu je oko 400 dinara.disco night_06

Eto to je moja preporuka za sledeću Spectrum žurku. Žao mi je što nisam u Rumi pronašla konkretnu odeću koja je prilagodjena ovoj temi, ali mislim da sam se dobro snašla.🙂

Kako ćete se vi obući i našminkati za Disco night? Koji će lak ukrasiti vaše nokte?🙂

Ukoliko želite da kupite kartu, to možete učiniti u cafe-u Jam. Cena jedne karte je 399 dinara.

U subotu 17.01. će atmosferu podići na najviši nivo dj  miss Kay Dee!

Ukoliko vam se dopada ovaj post, sledeće možete videti prvi, ukoliko lajkujete According to Vera stranicu. Takodje, uskoro vas očekuje i jedno nagradjivanje povodom rodjendana mog bloga!🙂

Leave a Reply

