Photoshoot with model Zorica, January 2015.

Još jedan fotografski post je tu!

Ovaj put sam radila pod teškim okolnostima. Bilo je jako hladno, vukle smo dosta stvari i opreme, tako da je sve nekako išlo protiv nas. Medjutim, ja sam zadovoljna fotografijama koje smo dobile, a što je najbitnije, zadovoljan je i moj dragi model, Zorica.🙂

Pre par meseci smo radile jedno snimanje u Petrovaradinu, a sada smo se odlučile za most Slobode.

Ovo su neke od fotki sa prošlog fotkanja:

zorica_01 potpis zorica_03 potpis zorica_04 bw potpis zorica_08 potpis

A ovo su nove fotke!

zorica_jan01 potpis zorica_jan02 potpis zorica_jan03 potpis zorica_jan04 potpis zorica_jan05 potpis

Za stajling smo se zajedno dogovarale i moram reći da nam kožna jakna i čizme nisu bile prva opcija, medjutim bunda koja je bila namenjena ovom fotkanju, nije ispadala dobro na fotkama. Snašle smo se u poslednjem momentu pred smrzavanje!😀

Šminku smo isto odradile zajedničkim snagama.🙂

A ovo sam ja za vreme snimanja.🙂

gopro vera

Nadam se da ste uživali i da me pozovete ukoliko i vi želite ovakve fotke!

Ostale moje radove možete videti na stranici Vera Dimov photography, a nove postove sa bloga na According to Vera.

Leave a Reply

