Spectrum party no.4 (JAGERMEISTER)- osvoji ulaznice

Stižemo do četvrte po redu Spectrum zurke! Prethodne tri su bile fenomenalne! Onaj ko nije bio svakako preporučujem da dodje, jer ne zna šta propušta.🙂

Ovako je bilo prošle subote:

Ako ne možete da otvorite video, evo LINKa.

Danas ću vam pokazati kako sam ja probala da se obučem i da privučem pažnju svojom odećom. Budući da sam ja uvek u crnom, u butiku Exkluziv su mi ponudili nešto cvetno i ja sam se oduševila, kao što vidite to je preslatki kombinezon sa teksas jaknom.😀 Posle sam shvatila da se tako svi ostali oblače osim mene i da to možda nije najbolji odgovor na ovaj zadatak. Svakako, u butiku Exkluziv mozete naći prelepe elegantne haljine koje će sigurno privući pažnju na nekim dogadjajima drugačijeg tipa.

dress to impress_03

Drugu kombinaciju sam probala kod kuće i to je nekako više moj stil. Obožavam kožne jakne, ravne čizme, čarapice i crne suknje, ali opet, možda ovako ljudi izlaze svaki vikend u grad. Možda ovo većini neće biti “to impress”.

dress to impress_04

Želim da mi vi pošaljete slike svojih kombinacija za subotu i da ja vidim šta vi to spremate! Ona kombinacija koja mi se najviše dopadne dobija 2 karte za Jegermeister party (24.01.) na kojem će nastupati dj Dea.🙂

Svoje fotografije mi možete poslati na stranicu ACCORDING TO VERA! U petak biram pobednika!😀

A sada prelazimo na moj omiljeni deo, šminku! Potrudila sam se da se našminkam u nijansama mog duksa, jer ću ga nositi u subotu. Tako sam ja došla do ljubičastih nijansi, koje koristim skoro svaki dan, jer mislim da mi lepo idu uz oči.🙂

dress to impress_01

dress to impress_02

Pre svega tu je Oriflame Giordani puder.

dress to impress_06

Zatim, H&M highlighter koji obožavam. Nanela sam ga na jagodice, nos, čelo i bradu. Takodje, malo ga ima i u unutrašnjim krajevima očiju, kod nosa.dress to impress_05

Odlična senka marke Aura koju svakodnevno koristim.

dress to impress_07

I na kraju Bourjois sjaj za usne u nekoj nude nijansi. Odlično se sija!

dress to impress_08

Naravno, ovo nije sva šminka koju sam koristila, ali su to neki najbitniji komadi koji dominiraju na ovom izgledu.

Kakvu vi ideju imate sto se tiče šminkanja?🙂

Nadam se da se vidimo u subotu u Domu omladine! Ukoliko želite kartu, možete je kupiti u cafeu Jam u Rumi, a cena je 199 dinara ukoliko je kupite do petka!!!🙂 Na početku večeri će vas zabavljati  Shady Fanteck / Osaka Vibe i dj Dima, a zatim dolazi dj Dea. Provod je zagarantovan!🙂

Leave a Reply

