Final Spectrum party no.5 (HENNESSY SAXY NIGHT)

sexy night_01 cover

Da li će poslednja Spectrum žurka biti najludja? Hoće! U subotu je bilo luuudo! Ja sam otišla bolesna sa temperaturom i tamo je i skinula od skakanja! Veče je svima ulepšala odlična Dj Dea sa odličnim izborom muzike, a kao neko ko je uvek tu za nas su Dj Dima i Osaka Vibe. Ove subote (31.01.) imaćete priliku da vidite nešto skroz drugačije. Sax’n’Groove je odličan sklop saksofona i moderne house muzike. Jedva čekam da čujem uživo kako to zvuči! Za mušku populaciju spektakl će svakako napraviti Una Grujić. O čemu pričam najbolje je da pogledate na youtube-u.🙂

10955592_357810157736441_4154337200906442205_n

Dresscode koji moramo ispoštovati ove subote jeste sexy and hot! Ja mislim da nema ništa više sexy od korseta. Korseti dovoljno prekrivaju, jer je u tome i čar, a ističu lepu žensku figuru. Mislim da je ono što većina devojaka danas radi, isticanje svega u prvi plan, odlika neukusa i nedostatka samopoštovanja.
sexy night_01sexy night_02sexy night_03

Ja iz kožnih pantalona i jakne ne izlazim!😀

Sve u svemu, ovo je moj izbor za koji smatram da je sexy, a ukoliko imate neki bolji predlog, pošaljite mi na According to Vera facebook stranicu. Šta vi smatrate da je sexy? Odličan izbor veša i korseta pogledajte na stranici Intimissimi Tezenis Calzedonia i naručite sebi komad originalne italijanske robe. Ja sam napunila svoj ormar ovim vešom i prezadovoljna sam! Post o ovom vešu možete pročitati OVDE.

sexy night_04

Štikle nisu baš najudobnija stvar za ovakve žurke, ali ja mislim da bi bilo odlično uklopiti neku visoku petu sa sexy odećom, jer to je onda to!🙂

Što se tiče šminke, odabrala sam agresivni crni smokey eyes, jer time stavljamo oči u prvi plan. Na usnama lepo stoji neki nude karmin ili sjaj. Takodje, dobro konturisano lice je uvek dobra ideja!

Ne zamerite na izrazu lica, jer sam bolesna i dalje.😀

sexy night_06sexy night_05

Odlična Aura Dark princess senka za oči potpuno crna i potpuno mat!

sexy night_10

Ingrid ruž za usne u nekoj svetloj kajsija boji, daje malo boje usnama.

sexy night_08

Stila sjaj za usne koji omogućava usnama da izgledaju punije.

sexy night_07

Kada smo se obukle i našminkale, jedan detalj koji je u poslednje vreme potpuni hit jesu naočari. Radeći fotke za Optiku Fokus, naletela sam na par okvira koji imaju mačkasti oblik. Po mom mišljenju to je sexy. Šta vi mislite? Ostale fotografije pogledajte na stranici Optika Fokus.

jovana dec_06 potpis

Ulaznice za poslednju Spectrum žurku možete do petka (30.01.) kupiti po ceni od 199 RSD, a u subotu će cena biti 399 RSD. Biće velika šteta ako propustite i poslednju luduu žurku u Rumi, zato obezbedite karte i opustite se uz saksofon, house muziku i sexy damu u čaši.😉

Lajkujte stranicu According to Vera i pratite moje postove.

2 thoughts on “Final Spectrum party no.5 (HENNESSY SAXY NIGHT)

    • Zao mi je sto moram reci, ta nijansa je uradjena u photoshopu. Inace je karmin bio jako pink, pa sam ga prebacila u ljubicastu. Pogledaj NYX karmine iz serije macaroons, trebalo bi da ima neka ovakva boja. 😀

Leave a Reply

