Frizerski salon ”Marina” (photoshoot)

Za vikend se radilo punom parom!

U frizerskom salonu Marina u Rumi imala sam zakazano fotografisanje različitih frizura u svrhu reklamiranja salona. Imala sam pet devojaka koje su imale potpuno drugačije stilove frizura, a budući da sam išla na kurs šminkanja i da sam nakupila dovoljno šminke, bila sam slobodna i da probam da našminkam modele. Što se tiče šminke, nisam imala komplikovane ideje, jer nismo smeli da odvlačimo pažnju od kose. Divna devojka Marina se pobrinula za ove fantastično stilizovane frizure, a njoj je pomogla i njena asistentkinja Jovana.

Kada sam našminkala devojke, fotkanje je krenulo potpuno opušteno, bez nekih poteškoća. Tako smo i završile posao, lako!🙂

S obzirom da ni jedna devojka, osim moje sestre Jovane nije stajala ispred objektiva, odlično su se snašle i ja im čestitam na tome, jer biti model nije lako. Pitajte njih.😀

Da ne bih više pričala, pogledajte neke od meni omiljenih fotki sa snimanja i uživajte u videu koji sam pripremila.

Ukoliko ne možete da otvorite video, ovo je LINK.

marina_01 potpisModel: Selma Živančević

marina_02 potpis

Model: Tanja Vukotić

marina_03 potpis

Model: Sladjana Napijalo

marina_05 potpis

Model: Tanja Vukotić

marina_10 potpis

Model: Dragana Lungu

marina_13  potpis

Model: Jovana Dimov

I za kraj: Ovako izgleda kada Marina radi.🙂

marina_17

Ako vam se dopadaju frizure lajkujte stranicu Frizerski salon Marina i zakažite svoj termin.🙂

A ako vam se dopadaju fotke i želeli biste da imate iste, kontaktirajte me na: Vera Dimov photography stranici.

Naravno, lajkujte i According to Vera stranicu i pratite moje postove, jer ću vam uskoro prirediti i jedno nagradjivanje!

Leave a Reply

