KIKO| Real Glare nailpolish 04

kiko plavi lak_01

Pored toga što sam bolesna cele nedelje, ja sam jako jako srećna zbog poklona koje sam dobila od sestre. Jovana je za vikend bila u Beču i vratila se sa jednom putnom torbom više.🙂 Zaljubila se u Beč i rekla je da i ja moram obavezno ići tamo zbog toga što sam esteta, ali ono što je bitno jeste šta je ona to sve kupila. Kaže da je išla od radnje do radnje i vikala: ”Jao, pa Vera može o ovome da piše, a i ovome, a i ovome!” Pa eto ja počinjem sa pisanjem, a za danas sam odabrala jedan potpuno ludi lak za nokte.😀

Kiko Cosmetics sam otkrila pre par godina u Italiji i mnoogo mi se dopao. Imaju jako lepe nijanse lakova, a ova je izgleda jedna od novijih. Tekstura ovog laka je jaako gusta, a kada se namaže postaje hrapav. U bočici se nalazi 10ml proizvoda, mada mislim da će se brzo trošiti baš zbog toga što je gust.

Pakovanje ove serije Real Glare je još jedna stvar koja me je oduševila. Prelepa zlatna kutija sa sitnim pregibima + zlatan poklopac daju utisak kao da se radi o luksuznom proizvodu.

kiko plavi lak_02kiko plavi lak_05

Moja divna kraljevski plava nijansa je u broju 04. A kao što možete videti na fotkama ispod lak ima sitne šljokice koje se pomalo preslikavaju po hrapavoj površini. Ja sam lak nanela  u dva sloja, jer nakon prvog nije ostajalo puno boje.

kiko plavi lak_03 kiko plavi lak_04

kiko plavi lak_06

Mnogo mi se dopada ovaj lak i mislim da ću ga koristiti celo proleće! Uskoro vam pišem o još jednoj nijansi Kiko lakova, koju mi je Jovana kupila.🙂

Lajkujte According to Vera stranicu i pratite moje postove!

7 thoughts on “KIKO| Real Glare nailpolish 04

  1. Pingback: KIKO| Nail lacquer 497 | According to Vera

    • Hahah, ja bolje da ne spominjem koliko nisam bila. Od 2012.:/ Ali redovno pratim sajt, pa kad neko ide negde po Evropi, obavezno spisak dobije. Al bi bilo dobro da otvore negde blize nama…😀

  2. Pingback: KIKO Milano| Luxurious Lashes Mascara |

  3. Pingback: KIKO Milano|Nail Lacquer 336 |

Leave a Reply

