KIKO Cosmetics| Makeup & Nailpolish

I evo me posle nekog vremena!

Puno se radilo proteklih mesec dana, a na facebook stranici sam već napominjala da me nećete čitati neko vreme. Sad sam tu, vraćam se u normalu. Spremam vam post o Serbia Fashion Week-u, a dok sve fotke ne obradim, pokazaću vam šta to ima novo u mom neseseru.🙂

VDP_2936

Za vikend me je iznenadio paketić na krevetu. Drugarica iz Italije me je obradovala odličnim proizvodima koji potpuno idu uz mene.🙂 U kutiji su se našla dva laka, paletica senki za oči, olovka za usne i karmin. Na sve to, kutija u kojoj je sve stiglo je prelepa i služiće mi za slaganje lakova, naravno.😀

Krenuću da pišem o prelepoj nijansi ruža za usne. Ovu boju nisam vidjala do sada, što se karmina tiče, dok lak za nokte imam u toj nijansi.

Mislim da je ovo idealna nijansa za kombinaciju u kojoj biste da izbegnete crvenu boju, a hoćete malo jači ruž.

VDP_2940 VDP_2949 VDP_2955

Olovka je izuzetno mekana i precizna. Dugo stoji isto kao i ruž. Slabo sam do sada koristila olovke, jer me je uvek mrzelo da iscrtavam liniju, medjutim, sada sam videla koliko ustvari olovke pomažu, tako da nastavljam sa korišćenjem.

Karmin je u nijansi 914, dok je olovka nijansa 509, kao što možete i da vidite na slici ispod.

VDP_2959 VDP_2960

Olovka vuče malo više na neku pink nijansu, medjutim kada se nanese, potpuno se slaže sa karminom.

VDP_2966

Sledeća stvar je Street Glam paleta senki. Na pakovanju piše Eyeshadow & Eyeliner. Budući da ne znam italijanski ne znači mo mnogo njihovo objašnjenje, ali mislim da znam na šta ciljaju.🙂 Ove rastresite senke možete koristiti kao ajlajner ukoliko koristitie odgovarajuću četkicu. Nisam probala da ih koristim kao ajlajner, ali sigurno hoću! Probala sam ih za vikend kao senke i mogu vam reći da se nisu mrdnule ceo dan.🙂

VDP_2970 VDP_2975

Imaju sedefasti sjaj, što će biti super kada ih budem izvlačila kao ajlajner. Ove nijanse su broj 02.

VDP_2976 VDP_2987

Ovako sam najbolje mogla da dočaram sjaj.

VDP_2989 VDP_2995

Za kraj, moj omiljeni komad kozmetike. Lakovi u prolećnim bojama. Kiko me uvek oduševljava svojim preslatkim nijansama, pa je tako bilo i ovaj put. Broj nijansi su 291 i 313. Ljubičastu sam nosila i dosta dugo je stajala na noktima. Mora se naneti u dva sloja, a četkicu su malo pojačali, što je super!

VDP_3003 VDP_3005

Cene ovih proizvoda ne znam. Možete pogledati na sajtu,a ono što ja sigurno znam jeste da je Kiko vrlo pristupačna kozmetika i da su proizvodi odlični u odnosu na cenu.
Hvala Sanji na ovom iznenadjenju! :*

Lajkujte moju stranicu According to Vera, a ukoliko želite da vidite neke od fotki sa Serbia Fashion Week-a, lajkujte i stranicu Vera Dimov photography.

8 thoughts on “KIKO Cosmetics| Makeup & Nailpolish

  1. Pingback: KIKO Milano| Luxurious Lashes Mascara |

  2. Pingback: KIKO Milano|Nail Lacquer 336 |

Leave a Reply

