Summer Giveaway| Chica Design nakit+ Sixteen+ Artdeco

ogrlica giveaway-2 cover

Pre nekoliko nedelja najavila sam vam letnje nagradjivanje. E, pa evo, došao je i taj dan!🙂

Dugo sam smišljala čime da vas obradujem. Osim Sixteen lakova koje sam kupila pre oko mesec dana, u paket sam stavila i Chica Design sivu ogrlicu sa srebrnim lancima i Artdeco Dip liner u crnoj boji.

ogrlica giveaway-2

Znate koliko volim Sixteen lakove za nokte, a znate i da sam ih kupila na akciji 1+1, gde sam sebi uzela jednu kombinaciju, a za vas ovu preslatku sa srebrnim šljokicama (567) i svetlo koral- narandžastu (424- na mojim noktima to izgleda OVAKO).

Artdeco Dip eyeliner nisam do sada probala, ali mi se čini da je kvalitetan i da mu je četkica pogodna za tanko nanošenje.

VDP_6028VDP_6068 VDP_6070 VDP_6074 VDP_6076

Dakle, došli smo do samih pravila igre:

1. Lajkujte stranicu ACCORDING TO VERA

2.Dodajte za prijatelja profil CHICA DESIGN NAKIT

3. Ime i prezime pošaljite u inbox profila Chica Design Nakit

4. Podelite ovaj post tako da bude podešen na ”Public” kako bismo mogli videti

Igra traje od 16.06. do 21.06. u ponoć (subota uveče)

 Pobednik/ca će biti proglašen/a 22.06. u toku dana pomoću sajta random.org

Pravo na učestovanje imaju samo gradjani Srbije

14 thoughts on “Summer Giveaway| Chica Design nakit+ Sixteen+ Artdeco

Leave a Reply

