Dnevna šminka| Hladni i topli letnji dani

Nisam vam dugo pisala o mojoj dnevnoj makeup rutini. Pored šminke, pokazaću vam i preparate kojima čistim lice.

VDP_6813

Prvo, proizvodi koje koristim kada je napolju jako toplo. Ne volim da nosim mnogo šminke, ali postoje stvari koje jednostavno moram da ispravim na svom licu. Već duži period ne koristim tečne pudere već CC kreme. Jedno vreme sam koristila Oriflame, medjutim vratila sam se na Bioten, o kojoj sam pisala davno OVDE.

Zatim korektor o kojem nisam nikada pisala marke Aura koji volim i koristim ga već 6 meseci. Pri kraju je i sigurno ću kupiti još jedan. Nijansa je najsvetlija u ponudi.

VDP_6824VDP_6825

O četkama sa slike čitajte OVDE. Zatim puder u kamenu iz Oriflame-a. Njega kada je jako vrućina koristim samo preko T zone. Predjem četkom samo da malo matira kritične delove.

Tu je Balea labelo koje brzo upija pa se mora malo češće nanositi. Cena mu je bila oko 150-200 dinara.

VDP_6828

L’Oreal gel ajlajner o kojem sam pisala OVDE i stojim iza tih reči i dalje. Nažalost moj omiljeni Golden Rose Dipliner ne koristim više jer su kapci počeli da mi natiču od njega, pa sam se vratila da potrošim ovaj L’Oreal ajlajner u gelu. Potrošila sam dugo korišćeni bronzer iz Max Factor-a, pa sam prešla na Oriflame kuglice u zemljanim bojama. O njima sam pisala OVDE. Kiko mono senku sam dobila iz Beča i super mi je za svaki dan. Nju nekad stavim, nekad ne u zavisnosti od toga gde ću se kretati tog dana. Ona da fini sjaj na kapcima i automatski izgledam svežije.

VDP_6819VDP_6820 VDP_6816

Najnoviji komad šminke je Golden Rose maskara koju možete kupiti za 189 dinara u parfimerijama. Za sada mi je super, nemam zamerki.

VDP_6821 VDP_6822 VDP_6823

Ovako to sve izgleda na meni. Ajlajner u malo debljem sloju stavim jer imam veće oči, ali preporučujem vam da ga stavljate i u tanjem sloju jer svakako dobro izgleda, koliko god da ga ima.🙂

VDP_6836 VDP_6838

Druga verzija šminkanja preko leta jeste malo jača za ove tmurne dane kojih je sve više. Kada temperatura padne ispod 20 stepeni, ne brinem se da li će mi se lice mastiti, isijavati ili prekomerno znojiti.

Tada pored standardnih proizvoda, dodam još neke.

VDP_6845

Kao što vidite tu je rumenilo koje sam dobila sa sajta BornPretty Store i recenziju možete pročitati OVDE.

Zatim dodam jači korektor na podočnjake, neke delove nosa i nepravilnosti. U pitanju je Sleek paleta korektora o kojima sam pisala OVDE.

Na kapke nanesem bazu iz Avona koja je odlična!

Predjem Oriflame-ovim kamenim puderom preko celog lica, a zatim nanesem NARS Multiple koji mi služi kao hajlajter. I o njemu sam davno pisala OVDE.

Pored ajlajnera, oči volim da uokvirim i tamno sivom olovkom koju nanosim na donji kapak i waterline. Oriflame The One olovka je super, odgovara mi ta nijansa, a više o njoj čitajte OVDE.

Na kraju nanesem olovku za usne takodje sa sajta BornPretty Store i preko toga karmin u nekoj tamnijoj nude boji iz Avon kolekcije Extra Lasting. Ne mogu reći da je baš extra lasting, ali je sasvim prijatan na usnama i nijansa je lepa.
VDP_6826 VDP_6827

Na meni dnevna varijanta za hladnije dane izgleda ovako:

VDP_6840 VDP_6841 VDP_6842

I za kraj, ujutru se umivam Hedera Vita sapunom sa magarećim mlekom o kojem sam pisala recenziju OVDE. Zatim čistim lice takodje sa Hedera Vita losionom i na kraju nanosim Bioten kremu za lice.
VDP_6846

Koje proizvode vi koristite? Da li se šminkate uopšte kada je jaka vrućina?

Ne zaboravite da na sajtu BornPretty Store imate popust od 10% ukoliko iskoristite kod o kojem sam pisala OVDE.

Lajkujte moju stranicu According to Vera i pratite moje nove postove.🙂

Leave a Reply

