Nails| FARMASI nail polish

farmasi_01

Juče sam pisala o odličnoj Farmasi CC kremi. Taj post možete pročitati klikom OVDE.

Za danas sam vam pripremila fotografije i prve utiske o lakovima za nokte ovog proizvodjača.

Do sada nisam koristila njihove lakove, medjutim pristupačna cena me je naterala da poručim i vidim o kakvim se bojama i četkicama radi.

Cena na sniženju je svega 60 dinara po laku. Ko bi propustio tu priliku, ko?😀
farmasi_02

Prva nijansa je tamnija, lepo se razliva pri nanošenju i intezivnija je od sledeće o kojoj ću pričati. Ove lakove možete poručivati kataloškim putem gde svaki proizvod ima svoju šifru. Broj ove nijanse je 11, a sam naziv boje nisam zapamtila.

farmasi_07 farmasi_09

Drugi lak je mnogo manje pigmentisan i po strukturi podseća na one lakove što se lakiraju kada se radi french manikir. Pre ovog laka sam nanela Eveline 8u1 zaštitni lak, zatim u dva sloja ovu nijansu, medjutim i dalje izgleda bledunjavo.

U svakom slučaju mislim da je dobar kada se pocrni jer pretpostavljam da onda dodje do izražaja. Ukoliko ste svetle puti, mislim da vam ne bi odgovarala ova nijansa, jer mi izgledalo kao da su vam i nokti potpuno svetli i neprimetni.

farmasi_08farmasi_10

Ovako izgledaju na mojim noktima. Na svakom noktu imam dva sloja laka + Eveline 8u1.

Opet kažem za 60 dinara po komadu, super su, medjutim da sam dala više novca bila bih potpuno razočarana.  Ukoliko ste naručivale druge nijanse Farmasi lakova, pošaljite mi da vidim kako izgledaju druge boje!🙂

farmasi_13

Hvala što lajkujete stranicu ACCORDING TO VERA.

6 thoughts on “Nails| FARMASI nail polish

  1. Ja imam njihov lak br 12 (baby roze boja) i nisam zadovoljna. Osusim lepo lak ali dzaba, uvek bude prepun linijica i ostecenja. A i dva sloja mi se cini da nisu dovoljna za ovu boju.

  2. Pingback: Farmasi|Matte Lipstick (14) | According to Vera

  3. Pingback: Farmasi|Lipsticks and eyeliner | According to Vera

  4. Pingback: Farmasi| Lakovi za nokte/ Recenzija | According to Vera

Leave a Reply

