AVON| Skin so soft In-Shower

avon-in shower 2

Dugo sam želela ovakvu kremu jer me jako mrzi da se mažem posle kupanja, pa još onda čekam da upije. Napokon su smislili nešto praktično po tom pitanju. A da li to stvarno može da zameni efekat standardnih losiona i krema, čitajte…

Znam da se za nedelju dana ne može steći pravi utisak o nekom proizvodu, ali nekako mi se čini da ova krema može da se pokaže ili ne pokaže odmah.

avon-in shower 1

Prvi losion za telo koji se ispira pod tušem izbacila je Nivea sa velikim pakovanjem koji je koštao u nekim radnjama i do 600 dinara. Meni je to bilo puno, pa sam kupovinu odlagala. Onda sam videla da je i Balea izbacila svoju verziju, medjutim kupovina Balea proizvoda je za mene bacanje novca (znam da se mnogi ne slažu).

Avonu verujem donekle, volim njihovu kozmetiku, pogotovo maske za lice, karmine i lakove za nokte, pa sam im i ovaj put pružila šansu.

Pročitajte šta prioizvodjač kaže:

avon-in shower 3 avon-in shower 4

Super, ulje jojobe je korisno, lepo  utiče na kožu, ali da li stvarno ta krema uspe da upije u kožu za svega par sekundi? Ja nisam baš sigurna. Nekako mi se čini kao da kada je nanesem treba da sačekam kao i sa svim ostalim kremama par minuta, pa tek onda da isperem.

U pakovanju se nalazi 250ml guste kreme, a cena u prethodnom katalogu je bila nekih 290 dinara, dok je sad 379.

avon-in shower 5

Koristila sam je svakodnevno prethodnih 10 dana i koža mi je ista kao i ranije. U glavi sam stvorila sliku olakšanja, ali ne i bolje hidratacije kože.

Kao što rekoh, krema je gusta, lako se nanosi i pre ispiranja ostavlja fil na koži kao i svaki drugi losion. Kada se ispere, ne oseti se ništa.

avon-in shower 6

Moj predlog je da kupite i probate ovu kremu ukoliko imate suvlju kožu jer mislim da ćete tada videti napredak. Moja koža nije suva, pa mislim da ni ne mogu doći do nekih neverovatnih rezultata.

avon-in shower 7

Trenutno kožu tela tretiram Yves Rocher gelom za tuširanje o kojem sam pisala OVDE i koji mi je super i ovom kremom. Mislim da je za kraj leta to sasvim dovoljno, a za zimu ću se naravno okrenuti buterima o kojima ću uskoro pisati.🙂

Nadam se da sam vam približila ovaj proizvod i pomogla pri odabiru In shower losiona za telo.

Hvala što pratite ACCORDING TO VERA stranicu.

6 thoughts on “AVON| Skin so soft In-Shower

  1. Nisam koristila ovu vrstu in-shower losiona, jer imam izrazito suvu kožu i dešava mi se i da klasični čosioni i mleka nestanu za sekund sa nje.😦

  2. Koristila sam Niveine proizvode ali nisu mi odgovarali, bilu su mi previse “teski”, cesto nisam mogla lepo da ih sperem i ostaci su mi neretko zapusivali kadu, tako da sam posle 3-4 pokusaja odustala.:/

  3. Ne volim Nivea kao brend te nisam ni isporbavala njihovu verziju, iako sam tajno želela. Svakako, probala sam na početku leta (i dalje koristim) Eveline in shower mleko koje sem što divnooo miriše, ima i veliku moć hidratacije. I ima pumpicu što je vrlo zgodno za brže apliciranje.🙂

Leave a Reply

