Max Factor| Velvet Volume Mascara

maxfactorvelvet_01maxfactorvelvet_03

U poslednje vreme mi nešto ne ide sa maskarama. Ili imam problema sa trepavicama ili nailazim na promašaje u drogerijama. Pre jedno mesec dana sam kupila Essence maskaru koja apsolutno ništa ne radi, lepše mi izgledaju trepavice bez nje. Zatim je sestra uzela Rimmel koja mi takodje ne odgovara. Treća sreća je nova Max Factor Velvet Volume maskara koja je bolja od prethodne dve, ali i dalje mi fali to nešto.

maxfactorvelvet_07

Devojke, ukoliko znate da li možda treba nekako da tretiram trepavice ne bi li mi maskare bile delotvornije, molim vas, pošaljite mi savete.🙂

Inače, nova maskara ima izuzetno pakovanje. Volim mat crnu plastiku sa zlatnim slovima, jer nekako daje proizvodu luksuznu notu. Ja volim kada proizvodi imaju lepo pakovanje i odmah mi je lakše i da ih koristim.

Velvet Volume maskara ima krutu četkicu i fino je dozira na nju. Neće se desiti da izleti puno maskare, već se u tankom sa četkica nanosi na trepavice.

maxfactorvelvet_06

Kao što vidite na fotkama, nisam dobila neki preveliki volumen, to jeste, ali u odnosu na trenutnu ponudu u drogerijama mislim da je ovo svasvim dobar proizvod.

Na fotografijama vidite maskaru nanetu u dva sloja.

maxfactorvelvet_02maxfactorvelvet_04

Cena mi se ni najmanje ne dopada i da je nisam dobila na poklon sigurno je ne bih kupila. Kod nas u drogerijama ovu maskaru možete kupiti za oko 1800 dinara, što je stvarno previše.

Koristim je oko dve nedelje i baš me zanima koliko će trajati s obzirom na cenu i pakovanje od 13.1 ml.

maxfactorvelvet_05

Da li ste vi koristile ovu maskaru? Šta mislite o njoj?

Hvala što ste lajkovali stranicu ACCORDING TO VERA.

12 thoughts on “Max Factor| Velvet Volume Mascara

  1. Nisam probala ovu maskaru ali moram da pohvalim tvoje fotografije koje su idealne, bas mi se dopadaju! Imam jedan mali savet, sledeci put kad budes radila recenziju neke maskare fokusiraj oko kad vec imas dobar aparat🙂 Nadam se da se ne ljutis zbog saveta :))

    • Hvala Tamara puno..Ihh bila je jedna dobra fotka sa fokusom na trepavicama, medjutim ruzno sam ispala pa nisam htela da se kompromitujem. Hahah! A za sledeci put cu se potruditi malo vise.😛

  2. Well, I dont understand language but I fell in love with quality of your photos. Many people here even dont post swatches (which is very annoying) and you created such a beautiful post with all things we need to see! Great! I’m amazed!

Leave a Reply

