Hedera Vita| Kozmetika za lice i ruke (recenzija)

Još nije kraj mom pisanju o Hedera Vita proizvodima.

Za današnji kišni dan sam vam pripremila post o sapunu sa magarećim mlekom, ali ne onaj o kome ste čitali sve pohvale. Takođe pišem i o kremi za ruke i nokte koja će vam danas po ovom hladnijem vremenu sigurno biti potrebna.🙂

Ovaj sapun je u pakovanju od 90 gr, a cena mu je 290 dinara. Razlika između onog u velikom pakovanju i ovog sapuna, kako ja shvatam, je u tome što ovaj nema komadiće i ne pilinguje lice, zatim i sama struktura onog sapuna je bogatija, budući da lepo hidrira kožu i nakon umivanja ostaje mekana, dok posle umivanja ovim sapunom, koža ostaje čista, ali i suva.
VDP_9223

Pakovanje je prelepo kao i kod svakog Hederinog proizvoda. Uvek me oduševi papir u koji su upakovani sapuni, jer mi to nekako daje utisak da je sve higijenski ispravno.

VDP_9228

Ako volite da čitate sastojke proizvoda, ovo društvo dobrih ulja, butera, minerala i vitamina će vas oduševiti.😀

Moj konačni utisak je da je ipak onaj veliki sapun bolji za umivanje i tuširanje zbog tog blagog pilinga i kremastije strukture.
VDP_9230VDP_9231VDP_9232

Drugi proizvod za danas je odlična krema za ruke i nokte. Kod Hederinih proizvoda se podrazumeva da proizvod lepo miriše, pa je tako slučaj i sa ovom kremom.

Nalazi se u pakovanju od 75 gr, a cenu nisam uspela da saznam.

VDP_9235

Ovde možete pročitati sastav i reč proizvođača, a ono što ja imam da kažem jeste da volim ovakve kreme jer izuzetno brzo upija, odlično hidrira kožu i čini je mekom.

Ja obično pred spavanje nanesem deblji sloj kreme i sutradan imam nežne i mekane ruke, što je kod u mom slučaju ranije bila retkost.

VDP_9238VDP_9239VDP_9243

Šta kažete za Hedera Vita proizvode? Ako želite da čitate još mojih recenzija o ovom proizvođaču ovo su linkovi:

Prvi utisci: LINK

Kozmetika za lice i telo: LINK

Sapun od magarećeg mleka: LINK

Hvala što ste lajkovali moju stranicu According to Vera i kao što vidite približavamo se hiljaditom lajku.🙂

One thought on “Hedera Vita| Kozmetika za lice i ruke (recenzija)

  1. Pingback: Hedera Vita| Novi paket i prvi utisci | According to Vera

Leave a Reply

