NAILS| Omiljene letnje nijanse

VDP_0222

Nisam neko vreme pisala ovakve postove, jer ne volim da zatrpavam blog praznim postovima bez nekih korisnih informacija. Recimo, ne volim one New In postove jer smatram da ne čujemo ništa što bi nam koristilo za eventualnu kupovinu proizvoda. Kada se napiše recenzija onda je to to.

Uglavnom, za danas sam skupila par lakova koje sam celo leto koristila, a o svima sam vam već pisala i zato neću puno da pametujem.

Linkovi ka tekstovima o ovim lakovima su:

Golden Rose: LINK

Sixteen: LINK

VDP_0225 VDP_0226

O ovom svetlo ljubičastom laku moram samo da dodam da mi je stajao bez pomocanja čitavih 5 dana, što mi je bilo fascinantno.

VDP_0227

Cena Sixteen lakova je oko 229 dinara. Ukratko, odlični, postojani sa savršenom četkicom.

VDP_0228 VDP_0229 VDP_0230

Koje ste vi boje forsirale ovo leto? Kod mene su očigledno to bile neke pastelne nijanse.

Uskoro post i o jesenjim bojama koje sam odvojila za korišćenje.

Hvala što ste lajkovali stranicu According to Vera.

6 thoughts on “NAILS| Omiljene letnje nijanse

  1. Sixteen lakovi su sjajni, imam bar petnaestak i ne zna se koji je od koga bolji i postojaniji! Zao mi je samo sto ih vise nece biti u prodaji, sto ih nadjete, to je to. Za ove GR sam cula da su odlicni, ali nisam te probala vec minijature WOW i super su!
    Pozdrav, Jelena.

Leave a Reply

