Chica Design Nakit| Nova kolekcija

Eto mene posle nekog vremena!🙂

Trenutno radim dva posla, a treći dodajem na sve to, tako da mi ne zamerite na ovom nepisanju.😀

Što se tiče kozmetike, nisam ništa novo ni kupovala osim maskare i nekih par sitnih stvarčica. Vratila sam se na Maybelline maskaru jer nemam više snage da eksperimentišem.😀

12095299_407270876150754_5867155876896565685_ochica design nova kolekcija

Danas sam spremila fotografije nakita koje pravimo sestra i ja, pa se nadam da ću imati vašu podršku kako u lepim rečima tako i u deljenju ovog posta.🙂

Chica Design brend je nastao 2013. godine kada smo jednostavno krenule da pravimo komade za sebe. Ubrzo su drugarice, poznanice tražile i za sebe i tako je naša mala radionica krenula punom parom. Nakit smo prodavale na par sajmova, a uz malu pauzu koju smo pravile zbog poslova, nastavile smo ovog leta sa još lepšim stvarima.

Cene su pristupačne, jer smo ih pravile tako da se svako može uklopiti. Najbitnije nam je da devojke prihvate naše ideje, nose ih i reklamiraju.😀

Neću puno pisati već ću vam pokazati šta mi to radimo, preko fotografija, kao i uvek.🙂

Lajkujte stranicu Chica Design Nakit i zapratite nas na instagramu.🙂

VDP_2168 VDP_2171 VDP_2183 VDP_2194 VDP_2197 VDP_2203

Photo: Vera Dimov

2 thoughts on “Chica Design Nakit| Nova kolekcija

Leave a Reply

