IKEA| Kupovina šolja preko fb stranice

VDP_4075

Za danas sam vam pripremila nešto drugačiji post. Znam da u Srbiji dosta vas voli i traži Ikea proizvode, pa dok se ne otvori kod nas, snalazimo se kako znamo.

Ja sam se snašla tako što sam našla stranicu na facebook-u i poručila par stvarčica.

Ove Ikea šolje sam dobila od drugarice za useljenje pre jedno 5 godina i  drže se i dalje. Odlično izgledaju, prelepe su i taman su mi što se tiče doziranja.

Kada sam videla da ih još ima, odmah sam poručila još dve sebi, da napravim komplet i dve mami za posao.

A onda je mamina koleginica koja dugo mašta o jednoj lampi sa sajta poručila i čekala sa mnom.🙂

Juče me je pozvao čovek i dostavio mi na lućnu adresu sve stvari, bez ikakve doplate. Oduševio me je!

Ono što je bitno jeste da je sinoć objavljen ovaj status na njihovoj stranici, tako da ako vam se nešto dopada, poručujte!

Koliko sam shvatila ukoliko ste u Novom Sadu, dostaviće vam se roba kao i meni, na adresu, a ukoliko niste, pretpostavljam da vam šalju pouzećem.

OVO je link njihove stranice.

ikea kac status

Kada računate cenu, sve iznose u forintama podelite na pola i to je cena u dinarima. Vrlo jednostavno🙂

Ovako izgleda njihova facebook stranica:

ikea kac

Ove šolje koje su mi juče stigle iste su kao i one što imam od pre 5 godina, osim što se zelena boja u unutrašnjosti malo razlikuje. Mada, ja mislim da je to zbog korišćenja..

Cena jedne šolje je oko 250 dinara. Odnosno 495 forinti podeljeno na dva.

OVDE možete pogledati celu ponudu šolja na Ikea sajtu. A OVDE vidite moje šolje.

VDP_4076VDP_4079VDP_4083

Čvrste su, deblje, tako da ne znam šta je potrebno da bi se one razbile.🙂

Evo ovde možete videti veličinu šolje:

VDP_4087VDP_4091

Meni su super za nes kafu, pa je sipam taman do tog početka ručke.

VDP_4095

A naravno ujutru šolja mleka uz doručak je kod mene obavezna stvar!🙂

VDP_4100

I još nešto, ovo sam slikala neobavezno, čisto da vidite i lampu koja je stigla. Nisam je otvarala, pa je možete pogledati na sajtu OVDE. Cena joj je 2000 dinara.

12351230_10204216986143890_713449065_n

Nadam se da sam bila korisna. Ja ću uskoro poručiti i one prelepe bele svećnjake sa podmetačima, ili saksijice koje svi obožavaju.

 

Hvala što me čitate! :*

Leave a Reply

