Palette Deluxe|Hair Color 880

VDP_4127

Znate da sam ja crvenokosa vec 3 godine i da je to boja koju obožavam i najduže koristim. Bila sam plava, crna, sa pramenovima, smedja, ali moju ličnost je upotpunila crveno- ljubičasta nijansa, sve dok nisam provalila samo ljubičastu nijansu. Onda je ona upotpunila moju ličnost.😀

Poslednje farbanje je posle tri godine prošlo bez Alter Ego farbe u nijansi 4/551. Htela sam da probam ljubičastu, a mama mi je rekla da su ove ove Palette farbe skroz super.

Budući da se Alter Ego Techno Fruit vode kao profesionalne farbe, bila sam malo skeptična jer sam znala da Palette neće izvući tu negu kose posle farbanja kao prethodna. I bila sam u pravu. Posle Alter Ego farbe, kosa mi je prelepa, kao da sam masku držala ceo dan na glavi. Palette, s druge strane, malo ukruti dlaku, pa je teško češljati, ali samo prvo pranje posle farbanja.

VDP_4130

Ova farba sadrži eliksir zlatnog ulja (šta god) koji daje do 30% dodatnog sjaja kosi. Moja kosa se jako sija inače, tako da ne znam da prepoznam tih 30%.

VDP_4133

U pakovanju dobijate farbu od 50 ml, hidrogen u bočici koja može da posluži onima koji se sami farbaju (tako sam gledala na reklami🙂 ), sadrži masku posle ispiranja farbe i pakovanje rukavica.

VDP_4137

Meni je dovoljno jedno pakovanje za celu kosu, a moju dužinu možete videti na kraju posta.

VDP_4139VDP_4143VDP_4144VDP_4148

Cena ovog pakovanja je oko 350 dinara, a ja sam našla na popustu za 270 dinara. Stvarno je povoljno.

Ovako moja boja izgleda na neonskom svetlu:

VDP_4175

Ah da, to je otvaranje moje izložbe. Samo kažem.🙂

12355817_1170975629602044_1112048357_o

A na nekim fotkama izgleda poprilično crno.

12391040_10204249485956365_3554639116699717256_n

U svakom slučaju, nastaviću da koristim ovu boju jer mi se jako dopada i mislim da bi lepo stoji. Bar jednom nedeljno me devojke na ulici zaustavljaju i pitaju za boju, što znači da odvlači pažnju na dobar način.😀

Šta vi mislite o ovoj boji?

 

ACCORDING TO VERA BLOG

6 thoughts on “Palette Deluxe|Hair Color 880

  1. Super ti stoji😀 I na prve dve slike se vidi da je ljubicasta, sto me dovodi do toga da sam ljubomorna😀 Ja sam isto crvenokosa koja je pokusala da se vrati u smedju, pa je smorilo pa se ofarbala u ljubicasto, ali je to na meni delovalo previse tamno, jer je moja prirodna kosa dosta tamna i bilo je nemoguce izvuci boju. Tako da ponovim, ljubomorna sam😀

Leave a Reply

