City Color|Lipstick & Bronzer

happy new year blog

Srećna vam Nova godina! Želim vam ostvarenje svih želja, zdravlje i naravno lepotu!😀

I prošle godine sam pisala prvog januara, pa bih i ove godine da podelim neke nove utiske sa vama. Što da ne, nije da imam pametnijeg posla.🙂

Pre par nedelja sam na poklon dobila ova dva City Color komada. Moram priznati, bronzer sam tražila, tako da nisam bila iznenadjena, dok je karmin stigao neočekivano.

City Color se pojavio kod nas 2015. godine i osvežio makeup ponudu, definitivno. Mnoge devojke su spominjale paletu za konturisanje i to u lepom kontekstu, medjutim, meni to nije bilo potrebno, te sam poželela samo bronzer.

Nego, da predjem prvo na karmin. Znate da sam prešla u malo više ljubičastu boju kose i da nisam više čista crvenokosa, tako da mi ova boja na usnama baš dobro stoji.

VDP_4520VDP_4521

Pakovanje je simpatično, standardne veličine od 3 grama, a cena ovog karmina je negde oko 450 dinara.
Sve proizvode, kao i cene možete videti na sajtu Ultra Sun.

VDP_4524

Nijansa ima naziv The Secret Affair i to je jedna od stvari koja mi se dopada. Volim kada ruževi imaju nazive umesto brojeva. To mi je baš slatko.😀

VDP_4529

Ono što mi se ne dopada kod karmina jeste mekoća. Toliko je mekan da mislim kad ga jednom namažem da sam ceo potrošila. Medjutim, ne troši se puno, to je verovatno moj subjektivni osećaj. Navikla sam na one mat suve karmine, pa kada sam nanela ovaj, izgledalo mi je čudno.😀

A evo kako izgleda na koži:

VDP_4535VDP_4555

Super je pigmentisan, mada, možda malo više sija.

VDP_4568

Druga stvar, koja me je oduševila jeste ovaj mat bronzer. Dugo mi je bila želja da imam mat bronzer hladnog tona.

VDP_4538

Dobro, što se tiče hladnog tona, pamtim i hladnije, ali je potpuno mat i izuzetno pigmentisan.

VDP_4540

Devojke koje su pisale o paleti za konturisanje, naglašavale su da se uzima malo proizvoda na četkicu jer su izuzetno jako pigmentisani, pa eto i ja sada naglašavam da je i ovaj bronzer isto tako jako pigmentisan.

Ja bukvalno samo naslonim četkicu na njega i nanosim bez problema.

VDP_4541VDP_4547

Pakovanje sadrži 9 grama, a cena mu je negde oko 850 dinara, možda malo više.

VDP_4550

Evo kako ostaje na koži. Poprilično prirodno, kao prava senka koja pada po licu.

VDP_4552

Ovde sam blago konturisala čelo i jagodičnu kost, pa možete videti šta bronzer radi.🙂

10325251_10204328066840838_5144847173528324926_n

Da li ste probale nešto od City Color šminke?

Ja planiram da kupim još neke stvarčice kada mi zatrebaju.🙂

8 thoughts on “City Color|Lipstick & Bronzer

  1. Nisam probala nista od ovog brenda ali moam da kazem da je boja karmina savrsena!!! Brozner mi se takodje jako dopada, luda sam za istim i moracu da ga potrazim da uzmem :*

    • Hehe, drago mi je da sam ti pomogla.😀 Ja sam dugo trazila neke recenzije medjutim niko nije pisao, pa eto, ja sam se usudila da kupim, a onda i da pisem i podelim sa vama utiske😀

Leave a Reply

