Golden Rose| Velvet Matte lipstick 26

VDP_5522

Prošli vikend sam slavila rodjendan, a sutra vam pišem o organizaciji i dekoraciji jer me je par vas pitalo šta je to lepo i šareno bilo na mom stolu.🙂

Te prošle subote me je moja draga Marijana obradovala Golden Rose Velvet Matte karminom, misleći da mi donosi nijansu koja mi se baš dopada (neka tamno crvena), medjutim donela mi je nijansu 26 (koral- narandžasta). Kada sam otpakovala zaštitnu foliju, ona razočarana, ja iznenadjena, probasmo tu nijansu na ruci i mogu vam reći, iznenadile smo se obe.

Ja nisam neki ljubitelj narandžaste boje, ali ovaj slatkiš nosim svaki dan.🙂

VDP_5525VDP_5512

Izuzetno lako se nanosi i ostavlja lep trag samo sa jednim slojem.

VDP_5529

Na fotografiji ispod, upravo možete pogledati kako to izgleda kada se na kožu nanese u jednom sloju. Odlično pigmentisan, mat, a na samom ružu možete videti da je kremast, kao da se topi.

VDP_5518

Ja sam odredjenu količinu već potrošila jer mi je prelep! Prizivam proleće ovom nežnom nijansom i kao što vidite dobro mi ide, temperature su iznad 10 stepeni.😉

VDP_5530VDP_5531

Cena mislim da je negde oko 250-30o dinara, kao i drugi Golden Rose karmini i mislim da ću uzeti još neku nijansu iz ove kolekcije. Fantastični su.

Dugo stoji na usnama ukoliko ne jedete. Nakon jela se samo popravi i to je to, ne taloži se.

Lagan je na usnama i ne oseća se teret.

VDP_5533

Hvala što me čitate! Uskoro će drugi rodjendan mom blogu, tako da pratite stranicu na fb jer vas očekuje nagradjivanje!😀

12 thoughts on “Golden Rose| Velvet Matte lipstick 26

  1. Imam ga ali na meni izgleda malo više krečast nego što bih volela. Međutim, volim ga i nosim ga obično u proleće. Tebi bolje stoji moram priznati😉 L.

  2. Pingback: Dnevna letnja šminka | According to Vera

  3. Pingback: Omiljeni letnji karmini | According to Vera

Leave a Reply

