My everyday face routine| Video

naslovna according

Naterase me opet da snimim video. Vidim da u poslednje vreme sve cesce devojke snimaju, sto je super, jer em sto one ne moraju da kuckaju, em sto vidimo sve uzivo, em sto je zanimljivije gledaocima.🙂

Ja sam tako imala zelju da snimim video u svom novom stanu, jer mi je bas leeepo i eto, iako se ne vidi nista od stana, ja sam srecna, jer imam oko sebe dobro svetlo i ostale uslove za rad.

Prosle nedelje sam imala snimanje, takodje u stanu, koje mozete pogledati na mom sajtu www.veradimov.worpdress.com .

A sada da predjem na konkretne stvari. Video sam snimila kako bih se pridruzila koleginicama blogerkama i prikazala vam kako ja tretiram svoju kozu svakodnevno. Mislim da dosta devojaka ne shvata ozbiljno negu i ciscenje, vec se samo fokusira na sminku, sto je lose. Ciscenje je jako bitno, a ja sam pokazala da i uz jeftine preparate kojih nema puno mozete ocistiti lice i spremiti za sminkanje.

face routine

makeup routine

Eto, kao sto i u videu kazem 2 puta, nadam se da vam se dopada ovo sto danas delim sa vama i ukoliko imate neka pitanja ili zelje, slobodno pisite, zanima me sta vi mislite.😀

Sledece nedelje je moj blogorodjendan, pa smisljam cime bih mogla da vas obradujem! Budite u pripravnosti, pokloncici se spremaju😀❤

Kliknite na LINK i gledajte na youtube! Ili pustite ovde.😀

video according to vera

2 thoughts on “My everyday face routine| Video

Leave a Reply

