No mirror makeup/Šminka bez ogledala (VIDEO)

no mirror makeup yt screen

Danas vam predstavljam video snimljen na zahtev moje drugarice. Želela je da me kompromituje i smislila da ovo snimim i ja, šta ću, ajd da joj ulepšam dan, a i ostatku sveta.🙂

Pored “šminkanja na pamet”, dosta sam pričala za razliku od prethodnih videa koje sam kačila, pa sam tako podelila sa vama i par saveta i caka, kao i pokazala neke proizvode koje nisam do sada koristila pred vama.

VIDEO možete pogledati na ovom LINKU ili pustiti sličicu ispod:


Ovako sam izgledala dok sam najavljivala video:

no mirror makeup yt screen 2

A ovako kada sam posle mučenja sa ajlajnerom i očigledno obrvama, ugledala sebe u ogledalu.😀

no mirror makeup yt screen 1

Devojke, nadam se da sam vas zabavila! A pišite slobodno ideje za sledeće snimanje, mada sam ipak više za fotkanje proizvoda i detaljan opis slovima.😀

 

Leave a Reply

