Golden Rose| WOW Nail Color 69

VDP_6175

Prva stvar u ovom postu, osvrtanje na prethodni post:
Drage dame, ukoliko niste videle, Queen Odelia izraelska prirodna kozmetika vam je obezbedila poručivanje proizvoda uz velike popuste! Dakle, ukoliko iskoristite kod accordingtovera dobijate 25% popusta na gift set-ove i free shipping, a drugi popust je 1+1 gratis na ceo asortiman kozmetike za lice! Mislim da vam se isplati, pa ukoliko želite da vidite moje prve utiske i više informacija, pročitajte OVDE.

A sada da se vratim na ovaj slatkiš koji ću danas da vam predstavim. Ja nikada nisam kupovala zelene lakove. Tirkizne imam, ali zelenu sam uvek izbegavala, jer mi je izuzetno ružna na noktima. Otišla sam jedan dan u parfimeriju u kojoj kupujem lakiće i skontam ovu nijansu. Zagledam se i pomislim da možda na noktima i ne bude totalni promašaj.

I tako smo se mali WOW u nijansi 69 i ja zavoleli.🙂

VDP_6179VDP_6181

Teksutra je standardno dobra, nanosila sam ga prvo u jednom sloju i bio je sasavim ok, nije morao drugi sloj ni da se dodaje, medjutim ja volim da bude 100% prekriveno pa sam ipak nanela i drugi.

VDP_6185

Brzo se suši, sa Golden Rose lakovima nema problema. Četkica je šira, tako da se lako nanosi. Ma šta ja sve ovo pričam kad znate i sami.

Ono što vas možda zanima je da ova mala pakovanja od 6 ml koštaju oko 70 dinara.

VDP_6188

Meni se nijansa jako dopala i evo već četvrti dan je nosim, što se kod mene dešava skoro nikad.😀

Ide mi uz ovo rano proleće, a mislim da će i na leto, kada malo pocrnim dobro stajati. I mislim da može i na kratke i na duge nokte da izgleda slatko.😀

VDP_6189

Golden Rose je još jednom dokazao da pored kvaliteta i niskih cena, može da nam pruži i nijanse koje su pre bile dostupne samo kod skupljih proizvodjača. Sada nam je svaka nijansa dostupna, baš zahvaljujući Golden Rose-u!🙂

VDP_6191

Pisala sam ja o još nekim WOW lakovima, pa pročitajte utiske:

OVDE, za ovu nijansu ste mi često slali poruke i pitali koja je.🙂

OVDE, a ovo je standard koji svako mora da ima!🙂

4 thoughts on “Golden Rose| WOW Nail Color 69

Leave a Reply

