Aura|Look of love mascara (Lenght)

VDP_6542

Pre par dana sam na fb stranicu According to Vera okacila fotku sa Aura maskarom i najavila ovaj post, čim je probam. E, pa došlo je vreme da vam kažem šta mislim o ovoj maskari u slatkom pakovanju.

Prvo, kad sam kod pakovanja, svidja mi se kartonska kutija u koju je smeštena. Drugo, tubica, ako mogu tako da je nazovem je jednostavna, ali lepa i elegantna.

Ja sam ranije imala Curly maskaru od Aure, a sada sam kupila Lenght. Postoji još i Volume.

Prvu sam jako brzo potrošila, a za ovu ćemo tek videti. Četkice se malo razlikuju, kao što vidite ovo je ona standardna.

VDP_6545

Fotke sa sadržajem okačim za one što se uvek pitaju šta to ima unutra. Ja ne znam šta koji sastojak predstavlja, tako da me ni ne zanima.🙂

VDP_6547

Pre ove maskare koristila sam Essence i bila sam srednje zadovoljna. Ova mi se mnogo više dopada, tekstura joj je suvlja, ali meni to odgovara, jer se odmah lepi za trepavice i suši brzo, tako da drugi sloj mogu odmah naneti. Ne mislim da će se zbog takve strukture brzo osušiti, ali videćemo.

VDP_6585

Trepavice mi nisu mnogo duže, ali primetim razliku.

VDP_6587

Budu gušće, lepo definisane i to je ono što je isto plus kod ove maskare. Ne lepi trepavice, već lepo češlja.

VDP_6589

Kada sam kupila prvu Curly maskaru koštala je 280 dinara, dok je ova sada u istoj parfimeriji koštala 370. Opet, vrlo je jeftina, tako da nije problem ni dići cenu za oko 100 dinara.😀

Mislim da ću nakon ove kupiti i Volume, čisto da probam i uverim se da su sve dobre.😀

 

2 thoughts on “Aura|Look of love mascara (Lenght)

Leave a Reply

