Avon|Planet Spa Oriental Radiance mask

VDP_6122

O Avon Planet Spa maskama za lice čitala sam samo pozitivne recenzije, pa i sama ih koristim godinama i bila sam zadovoljna.

Pre negde oko mesec dana htela sam da poručim masku od čokolade, medjutim omanula sam katalog (ta maska je bila u starom), te sam iz novog naručila prvu koja mi je pala pod ruke, a to je ova Oriental Radiance sa belim čajem.

VDP_6123

Odmah ću vam reći, nisam oduševljena. Šta više ne znam čemu služi jer ovo što piše da je Energising, meni ništa ne znači.

Prva zamerka je dakle to što ne vidim da maska išta radi mojoj koži. Druga stvar je skidanje koje me dovodi do ludila.

Kao što vidite ona je gelaste formule i kada se nanese osuši se i stvori se kao gumeni sloj.

VDP_6131VDP_6118

A kada treba da se skine, morate odvojiti bar pola sata kako bi svaki delić svukli sa lica. Na fotografiji ispod se ne vidi najbolje, ali na donjoj viličnoj kosti mi se crveni koža jer sam povukla malo jače i tako počupala dlačice.

VDP_6121

Da sam znala da ova maska radi po ovom principu nikad je ne bih naručila. Uzela bih bilo koju drugu svakako. 🙂

Ona dolazi u onom standardnom Avon pakovanju od 75ml, a pročitajte šta proizvodjač kaže:

VDP_6125VDP_6127

Ne bih se složila sa ovim rečima iznad, jer stvarno ne vidim da mi je koža blistava i osvežena. Žao mi je Avon. :/

Kada sam komentarisala sa sestrom o ovome, ona mi je dodala: Pa šta ti misliš, da će ti poboljšati kožu? Ni jedna do sad njihova maska nije imala nikakav uticaj na našu kožu.

I ustvari je u pravu. Ja sam uvek mislila da su super, jeftine, fine, medjutim kada malo bolje pogledam, te maske ništa ne rade.

Da li ja grešim? Jeste li osetile vi neko poboljšanje, osim onog trenutnog nakon što skinete masku?

I da, cena ove maske kada je na popustu je 289 dinara.

4 thoughts on “Avon|Planet Spa Oriental Radiance mask

  1. Ne rade ama bas nista!
    Probala sam gomilu maski za lice i jeeedina koja radi posao je Dr Colic maska za hidrataciju. Stavim je 20tak min pred spavanje, kad skinem – utrljam ostatak u kozu, i sutradan mi je ten kao nov.

    • Slazem se,Dr Colic maske su fantasticne. Maska sa alojom mi je bas osvezila i hidrirala kozu. Takodje mislim da su Avon maske bzv, jedino mi se svidja njihova maska sa maslinovim uljem,ali nista specijalno. Pomaze suvoj kozi,blago hidrira.

Leave a Reply

