Farmasi|Matte Lipstick (14)

VDP_6826

U prošlom Farmasi katalogu, pred 8. Mart izašla je ponuda gde za nekih 700 dinara možete kupiti mat karmin, kameni puder i BB kremu. Moja sestra je iskoristila priliku i raspodelila paketić. Ja sam dobila ovaj slatki karmin u nijansi koju mislim da svi zaobilaze, jer nije ni koral, ni nude, ni narandžasta.. Šta znam…

VDP_6828

Da vas upozorim odmah, kada sam fotkala ovo, poprilično sam loše izgledala zbog alergija koje su me savladale pri cvetanju..😀

Ovaj karmin mogu da okarakterišem kao suvi, ne potpuno mat karmin u stiku sa srednjim zadržavanjem na koži.

Dakle, kada ga namažete, potpuno je suv, skoro da ne možete trljati usnu o usnu, ali kada legne, ne pravi nikakav teret na usnama.

Drugo, izuzetno je pigmentovan, iako je svetla nijansa u pitanju i to mi se mnogo svidja, jer mogu i da predjem preko usana, bez olovke, a da se to ne vidi.

VDP_6577

Matte Beige odnosno nijansa broj 14 je nijansa koju definitivno možete nositi svaki dan. Mislim da stoji i onima sa tamnijim, a i onima sa svetlijim tenom. Ja sam jako svetla ove zime i mislim da mi lepo stoji.

VDP_6843

Mnogo mi se dopada što je karmin upakovan u lepo mat pakovanje, pa zatim i u kutiju. Farmasi se potrudio da to stvarno izgleda lepo i kada treba da se pokloni.

VDP_6838

Na fotografiji ispod možete videti da sam prešla gornju usnu, ali stvarno mislim da se ne primeti mnogo.

VDP_6579

Sastav ovog karmina:

VDP_6829

A proizvodjač kaže ovo:

Slažem se da je pigmentovan, slažem se i da vitamin E čuva kožu i ne isušuje je, ali mogu reći da ne traje baš dugo kao recimo tečni mat karmini. Mada mislim da je to i normalno.😀

VDP_6832

Drage moje, jel ste imale priliku da probate neki od Farmasi karmina?
Ako niste pročitale moj post koji sam davno pisala o Farmasi CC kremi u koju se kunem, trk na link OVDE. CC krema koja pokriva sve živo, lagana je, a mat, šta ćete više!😀

A o lakovima za nokte istog proizvodjača nešto više pogledajte OVDE.

 

3 thoughts on “Farmasi|Matte Lipstick (14)

  1. Nazalost nisam imala prilike da isprobam njihove proizvode ali na listi zelja su mi karmini i olovke za usta🙂 Boja je lepa, mada mi je nekako dosadila, bas je dugo bila aktuelna tako da bih se sada opredelila za neku rozikastu nijansu🙂❤

    • I ja bih volela rozikaste nijanse da nosim, ali se plasim zbog crvene kose. :S
      Inace, ja sam uvek preskakala ovakve boje, pa mi je sad interesantna haha, verovatno ce mi dosaditi kao i tebi😀

  2. Pingback: Farmasi|Lipsticks and eyeliner | According to Vera

Leave a Reply

