Farmasi|Lipsticks and eyeliner

VDP_7065

Pre neki dan na stranici According to Vera (ako niste, lajkujte) podelila sam sa vama fotografiju mojih noviteta iz Farmasi-ja.

Prvu stvar koju ću vam predstaviti je Perfect Smile Gloss, odnosno ja ga ne bih nazvala gloss, već matte lipstick, jer je ovo pigmentovan mat karmin, dok sa druge strane ima gel za izbeljivanje zuba.

Simpatična stvar, u lepom pakovanju.

VDP_7066

Kao što rekoh, s jedne strane je karmin dok je sa druge strane providan gel koji nanosite na zube.

O količini proizvoda vam ne mogu reći jer na pakovanju ne piše, što mislim da je veliki propust.

VDP_7082

Ovaj gel ima super menta ukus i lepo osvežava, a za izbeljivanje nisam baš sigurna. Ono što mogu da primetim je da mi se zubi sijaju.

VDP_7085

Ovako karmin izgleda na meni. Jako sam ga teško nanela bez olovke, jer mi je aplikator nekako bežao, ali mislim da bi sa olovkom lepo legao.

Inače, boja mi se jako dopada, prelepa je, a i pigmentacija je super. Morate imati pilingovane usne jer ovaj karmin ne toleriše onu kožicu koja visi sa usana.😀
Inače, što se tiče same teksture, čula sam da isušuje, ali meni nije, Nisam ga još uvek dugo nosila, pa ne mogu puno da kažem ali mislim da ne isušuje toliko. Svakako dok ne nosite karmin morate hidrirati usne isto kao što hidrirate ostatak kože na licu.

Ovaj karmin je suv već kad  ga nanosite, uopšte se ne lepi, što mi se takodje dopada.

VDP_7107

Druga stvar je ovaj karmin u stiku u prelepoj ljubičastoj boji. To je ona boja koju ja obožavam i koju bih volela da imam na kosi.😀

VDP_7067

Ovaj karmin je u nijansi 30, ima kutiju i lepo pakovanje. Sadrži Vitamin E isto kao i karmin o kojem sam pisala OVDE.

VDP_7071

On nije toliko pigmentisan kao onaj tečni, ali to je sasvim logično. Meni su usne popucale na rubovima, pa tako na fotografiji ispod vidite da je nepravilno nanet, medjutim sa olovkom mislim da bi bio super. Prijatan je na usnama.

VDP_7093

Ovako izgledaju tri proizvoda koje sam probala:

Ja sam levoruka, tako da ne zamerite što sam desnom brljala i pravila ovako krive linije, haha!

VDP_7074

Poslednja stvar je ovaj tečni ajlajner. Nakon par godina korišćenja isključivo tečnih ajlajnera, smatram da mogu objektivno da gledam na pigmentaciju i kvalitet četkice.

Ovaj ajlajner nije dobro pigmentovan, te se mora dva sloja nanositi kako bi boja bila potpuno crna.

VDP_7079

Ovako on izgleda u jednom sloju. Takva slaba pigmentacija mi se dešavala i sa L’Oreal-ovim Gel Liner-om. Ja volim kada je to potpuno crno, bez vidljivosti kože.

VDP_7103

Što se tiče četkice, precizan je i lako se nanosi. Mogu se izvlačiti i najtanje linije. Cena mu je na akciji bila 199 dinara, tako da se svakako isplatilo naručivanje.

VDP_7105

Šta vi kažete na Farmasi kozmetiku? Ja čekam da mi stigne silno hvaljen tečni puder-serum koji je na sniženju sa 1500 na 990 dinara!😀

I da, nisam vam pričala o dugotrajnosti karmina, ali čim steknem konkretne utiske, javljam! Što se tiče ajlajnera, on ne mrda ceo dan!😀

Ukoliko vas zanima mišljenje još nekih Farmasi stvari, ovo su linkovi:

CC krema: OVDE

Lakovi za nokte: OVDE

Mat karmin: OVDE

 

3 thoughts on “Farmasi|Lipsticks and eyeliner

  1. Meni se taj njihov ajlajner odlicno pokazao, nije mi potrebno dva sloja da bi boja bila potpuna. Ja sam njime odusevljena.

Leave a Reply

