Kupovina sa sajta Dresslink

VDP_7213VDP_7184

Pre par nedelja mi je stigla jedna stvar, a zatim i druga sa sajta Dresslink. Naručila sam sunčane naočare i crni čipkani, kako oni kažu, kimono.🙂

Otkriću vam odmah, sunčane naočare su naručene za vas i sledeće nedelje ćete videti šta se to još nalazi u paketiću za nagradjivanje!

VDP_7188

Što se tiče naočara, meni se dopadaju. Kvalitet nije odličan, ali je sasvim ok. Ovo je LINK sa kojeg sam ih poručila.

Lepo stoje, super su mi ta plava stakla.🙂

VDP_7192

Cena im je presmešna, 1.65 dolara i shipping 0,59.

Sledeća stvar je kimono koji sam naručila za snimanja. Mislila sam da ću ga koristiti samo za fotkanja sa modelima dok su u vešu, medjutim meni se ovo toliko dopalo da sam ga zadržala za sebe.😀

VDP_7198

Mnogo mi se svidja ta čipka sa resicama na kraju!

VDP_7194

Ovo je LINK od kimona. Cena mu je 4.69 dolara i shipping 1.94. Opet se svodi na to da je stvarno povoljno.

VDP_7199

Kvalitet takodje nije super, ali mislim da je potpuno nosivo. Meni lepo stoji i jedva čekam na leto da ga nosim. Malo su rukavi kraći, ali ništa strašno.

VDP_7204VDP_7208
Kod Dresslink sajta mi se dopada što ispod ponude imate slike proizvoda i to realne. Mislim da vrlo slično izgledaju kao ono što vam stigne. Zbog toga verujem upravo njima.

VDP_7210

VDP_7203

Mislim da ću još kupovati sa ovog sajta, jer mislim da imaju finu ponudu u odnosu na cene. Ne bojte se da poručujete, sve to stigne!🙂 Dosta ljudi me pita kako da znaju da nije prevara. Lepo, nije prevara, isto kao što nije ni aliexpress, ebay i ostali.
Proizvodi stižu za neke 3-4 nedelje, a novac vam se odmah skine sa računa, pri poručivanju.

VDP_7211

Šta ste vi poručivali sa sajta Dresslink? Da li je stiglo baš onakvo kakvo je na slikama?

6 thoughts on “Kupovina sa sajta Dresslink

    • Pozdrav! Sve sam to napisala u postu, pa pogledaj. 3-4 nedelje se ceka, ne znam od cega zavisi. A posto sam odvojeno kupovala, pogledaj cene, ne znam ih napamet. 😊

  1. Mnogo mi se svidja kimono. Videla sam da ih ima mnogo na kineskim sajtovima i za sigurno ću nabaviti jedan do leta! Naočare nisu u mom stilu, ali su sasvim OK.

    misseslandy.blogspot.com

    • Ovaj kimono je super, jedino mi je zao sto nema u drugim bojama. Za leto bi bio savrsen😀 A da, naocare ni meni ne stoje preterano, mislim da cu poruciti neke drugacije za sebe.🙂

  2. Pingback: Dresslink| Wish List | According to Vera

  3. Pingback: Dresslink | Wish List | According to Vera

Leave a Reply

