Kupovina sa sajta ShopMissA + GIVEAWAY

VDP_7239

Nakon dosta vremena, došlo je vreme i da vas malo nagradim!🙂 Skupljala sam stvari koje nemaju kod nas da se kupe, kako biste uživale u drugačijim proizvodima.

Nadam se da će vam se dopasti paketić o kome ću pisati pred kraj posta.

Ono što hoću da podelim sa vama su neke stvari koje sam naručila preko sajta www.shopmissa.com. Ima najviše šminke, ali nadje se i po koji komad nakita.🙂

Budući da je shipping 9.99 dolara, ja sam se dogovorila sa Jovanom i Anamarijom da poručimo zajedno i delimo trošak na tri dela.

Na ovom sajtu je sve 1 dolar. Zbog čega je to, oni su objasnili u jednoj rečenici i rekli da ostali brendovi koje kupujemo mnogo novca ulažu u marketing i zbog toga naplaćuju proizvode više, dok oni ne koriste marketing. Imaju samo sajt. Ima logike. A da li su proizvodi kvalitetni, s obzirom da koštaju 1 dolar odnosno 111 dinara, pogledajte u daljem tekstu i ovim mnogobrojnim fotkama.😀

Prva stvar su ove trepavice marke Kara. Pi[e da su 100% od prirodne dlake u šta ja baš i nisam sigurna.

VDP_7246

Kao što vidite lepo su legle, nisam koristila lepak, već sam ih zalepila onim čime su one bile zalepljene u pakovanju.

VDP_7280

Nisu one guste ružne, već su dugačke i diskretne. Svidja mi se što mi ne zatvaraju kapak što je jako bitno. Skoro da ih i ne osećam na očima. Njih možete pogledati OVDE.

VDP_7281

Ovoj paleti sam se najviše radovala, a onda mi je stiglo 6 presjajnih nijansi koje imaju toliko šimera, da otprilike mogu da sijaju u mraku.

VDP_7266

Pakovanje je ok, simpatično je, a ono što mi se posebno dopalo je ogledalce ispod aplikatora.Super ideja!

VDP_7252

Nijanse su jaako lepe, ali kada se nanesu ne vide se te boje konkretno nego sijaju kao blesave. No, dobro, jedan dolar.😀

VDP_7263

Ove senke možete poručiti OVDE.

Evo ako nekome znači i deklaracija.

VDP_7261

Na red dolazi šminka koju je Anamarija naručila, ali ja nisam bila u Rumi, pa nisam isfotkala sve na gomili. Zato je ona u 7 jutros fotkala sve sa asistetkinjom čije šapice možete videti na fotki ispod. Hahah!😀

Ljubičasti karmin sam i ja naručila i ostavila ga Jovani, a sve tri o njemu mislimo da je lepo pigmentisan i dugotrajan.

Takodje i tamnija nijansa je isto pigmentisana lepo i dugotrajna.

Njih možete naći OVDE i OVDE.

karmini anamarija_01

Ovaj karmin je u baš lepom pakovanju. Super izgleda, a kako Anamarija kaže i on je lepo pigmentisan i super joj stoji. Ista je nijansa kao sa sajta. Njega poručite OVDE.

karmini anamarija_04

Njoj su se najviše dopale ove senke za obrve. Kaže da nije do sada imala nešto tako pigmentisano. Precizno ih nanosi ovom četkicom iz pakovanja.

senke anamarija_02

Na fotografiji ispod možete videti lepo popunjene obrve ovom svetlijom nijansom. Ako vam se dopadaju, poručite ih OVDE.

12957241_1084882771533602_112774106_n

Ove senke kad su stigle, Jovana me zove i kaže: Ja veću Kinu u životu nisam videla.😀

Medjutim, senke su lepo pigmentisane, kako kaže Anamarija. Ne nanosi ih na ceo kapak, već samo u unutrašnje rubove kapaka, kao sjaj i zadovoljna je. OVDE ih možete naći.

senke anamarija_03

Sledeća dva proizvoda sam poručila za vas, tako da ih nisam probala, ali sam za tečni puder od naših blogerki čula da je lagan i pogodan za svaki dan. One su grešile nijanse, a ja sam uzela neku koja mi se učinila univerzalna.😀 Videćemo kad je neka od vas proba.

VDP_7247

Ovo preslatko rumenilo mi izgleda baš pigmentisano. Jedva čekam da čujem utiske!😀

VDP_7251

I prelazimo na džidžabidže (kakva reč)!😀

U kompletu sam uzela četiri prstena od kojih su dva trebala biti midi. Meni nisu iako se podešavaju. Jedan jeste, ali mi spada, pa će mi služiti samo za fotkanja. Četvrti prsten sam ostavila da na njega zalepim kristale, jer mi izgleda kao super podloga.😀 Pogledajte celu ponudu OVDE, jer ne mogu da ih nadjem, moguće da su skinuti sa sajta.

VDP_7244

Ovako oni izgledaju na mojim prstima. Meni se dopada.

VDP_7286

Ogrlice jako retko nosim. I ako se usudim, to obično budu neke velike ogrlice,a dok su me ove male uvek nervirale. A naručila sam ovu jer sam htela da se nateram da nosim i to. Kao što vidite, loše je uradjeno, ali se iz daleka ne vidi. Haha! Na ovaj privezak bio je zakačen i zlatan krst. Skinut je, prvo zato što je zlatan, a drugo zato što je krst.

VDP_7254

Svidja mi se kako mi stoji, ali ne verujem da ću je nositi često. Poručite je OVDE.

VDP_7289

Ovu stvarčicu sam poručila kako bih iznenadila Jovanu.🙂

VDP_7255

Fino je uradjen venčić, lepe su mi i boje, a slatko i stoji. Mislim da ću ga nositi preko leta.😀 Ni link od venčića ne mogu da nadjem, pa OVDE pogledajte sve za kosu.

VDP_7288

Naručile smo još neke stvari koje nisam stigla da isfotkam ali ću vam ostaviti linkove. Krunica za telefon koju je Anamarija uzela: OVDE.
Karmin u olovci poručen za mamu: OVDE. Svidja joj se.😀
Bronzer sa kojim je Jovana zadovoljna: OVDE.

Tattoo karmin, koji ne možemo da savladamo pri nanošenju: OVDE.

E, sad ono najbitnije! GIVEAWAY iliti NAGRADJIVANJE!

Bila mi je želja da vam poklonim nešto što nema u drogerijama i prodavnicama, pa sam naručila jedan sjaj iz Avona u nekoj pink nijansi, zatim iz Amerike rumenilo i tečni puder, a iz Kine sunčane naočare. Zatim, Ziaja koju od prošle nedelje intezivno koristim, poklanja vam ove testere, kako biste probale njihove kreme! I na kraju, moj brendić Chica Design i narukvica koju sam ja pravila. Mislim da će se svakome svideti tirkiz bela kombinacija.😀

Ono što je potrebno da uradite kako biste učestvovale  u darivanju jeste:

  1. da mi poruku sa imenom i prezimenom pošaljete u inbox stranice ACCORDING TO VERA.
  2. Lajkujete moju stranicu naravno ACCORDING TO VERA.
  3. Shareujete (podelite) sliku koju ću okačiti na stranicu. To je ova fotografija ispod. Post mora biti namešten na Public, kako bih videla objavu.

 

Učešće imaju svi stanovnici Republike Srbije. Nagradjivanje traje od danas (05.04. 2016.) do nedelje (10.04.2016.).

VDP_7257

10 thoughts on “Kupovina sa sajta ShopMissA + GIVEAWAY

    • Ja nisam videla ove americke brendove kod nas kod kineza, a sto se tice deklaracije i na high end proizvodima mozes naci Made in China. Mislim da ovi proizvodi ne mogu da se porede sa Naked 5 paletama ili Chanell sminkom kod kineza, a svakako da je jeftinija. 1 dolar je 111 dinara.🙂

  1. Izvini, da li moze pomoc oko porucivanja sa njihovog sajta? Ja ceo dan pokusavam da porucim ali stalno mi odbija karticu. Da li si mozda i ti imala nekih problema ili je sve teklo kao podmazano?🙂

    • Nisam imala problema. Mada na drugim sajtovima mi se desavalo nekad da odbija par puta, pa na kraju prihvati. Pogledaj dobro koja je kartica: Master Card, Visa… Mozda ne prihvataju neke.🙂

Leave a Reply

