Serbia Fashion Week| Fashion blogging seminar

VDP_7700

Jutros sam bila na seminaru o modnom blogingu u organizovanog u okviru Serbia Fashion Week-a.

Ukoliko ne znate, ja sam prošle godine radila na SFW kao fotograf, a ove godine sam odlučila da sve to gledam iz druge perspektive (one sa manje stresa).

O Fashion Blogging-u pričali su nam:

Tatjana Jovanović – We Rock Fashion
Vladimir Gašić – Street Fashion 101
Branka Ćaćić – Lovely by Branka
Marina Abut – The Book of Happiness

 

VDP_7673VDP_7686

Sigurno se pitate šta ću ja tamo kad ja ne pišem o modi. Otkriću vam, pored toga što volim modu i volim za sebe onako da čujem nešto više o njihovom oblačenju i snalaženju, saradnje koje uspostavljaju modni blogeri su iste kao i one koje sklapaju kozmetički blogeri. Tako da, ono što sam čula, pomoglo mi je da shvatim šta treba dalje činiti.🙂

VDP_7669

Rećiću vam o svakom blogeru rečenicu- dve. Prva je govorila Marina Abut, autorka preslatkog bloga The Book of Happiness. Ona je detaljno pričala o razvijanju bloga, samim počecima i fotografijama. Njen stil fotografisanja mi se mnogo dopada. Svetle fotografije sa belom pozadinom, nežnim cvećem i lepim pakovanjima proizvoda će uvek biti u modi. To je ono na šta sam se ja fokusirala kada je njen blog u pitanju.

VDP_7671

Stvar koja je bila neizbežna jeste propust SFW-a i njihove tehničke podrške, koja nije mogla da sinhronizuje laptop sa televizorom, tako da mi njihove prezentacije nismo mogli da vidimo, što mi je vrlo smetalo.

VDP_7675

Marina je morala da prikaže fotografije na ekranu laptopa i pitanje je koliko je ljudi moglo da vidi taj kvalitet, boje i same stajlinge koje je nosila. Svakako posetite njen blog i pogledajte sve to, kao što sam i ja uradila čim sam stigla kući.😀

VDP_7676VDP_7679

Sledeća je izlagala preslatka Tatjana Jovanović ispred bloga We rock fashion. Bitno je da posetite njen youtube kanal gde redovno deli kozmetičke i modne savete, a i član je Mogu ja to sama portala gde takodje aktivno radi.

VDP_7682

Tatjana je lepo pričala o tome kako je sam taj proces napredovanja bloga usporen i da se mora biti strpljiv. Pored toga, savetovala je blogere da se sami ponude proizvodjačima i distributerima, što je mene navelo da pošaljem tri maila kozmetičkim distributerima, čim sam stigla kući.😀

VDP_7683

Posebno mi se svidelo i to što je Tatjana savetovala da budemo bliski sa našim čitaocima, da odogvaramo na komentare, pitanja, savete i kritike jer smo tu zbog njih, jer postoji par devojaka koje su na samom vrhu popularnosti, a nisu dostupne čitaocima. Ja se svaki put potrudim da vam odgovorim u najbržem roku, da podelim novost, kao i da uvažim vaše savete i kritike. Znam da vi to cenite.🙂

Na Tatjaninom kanalu ćete imati priliku da vidite celo njeno izlaganje, tj nadam se da hoćete, s obzirom da sam ja pokretala i stopirala snimanje.😀

VDP_7680

Sledeći nam se predstavio mladi Vladimir Gašić koji ima svega 19 godina, a uspešan je u svom poslu. On me je oduševio svojim znanjem i snalaženjem, iako je imao tremu.🙂 Njegov blog Street Fashion 101 je nešto što je retko u Srbiji, pa samim tim mislim da je njegov zadatak teži od naših (ženskih). On je lepo pričao o svom načinu odevanja za svakodnevne prilike, a pored toga pričao je i saradnjama sa Adidas-om, New Yorker-om i ostalima. Ja smatram da je to veliki uspeh i da će mu to doneti samo dobro u daljem radu.

VDP_7689

Poslednja na današnjem seminaru je pričala Branka Ćaćić, modna dizajnerka koja je, kako kaže, pokrenula blog Lovely  by Branka radi svojih klijenata.

To me je podsetilo na moj početak rada na blogu, jer sam i ja krenula radi fotografija i toga da ljudi čuju za mene i vide moje fotografije.

Ona je posavetovala sve da budu iskreni, da rade to sa ljubavlju jer je to najbitnije u svakom poslu.

VDP_7691

Marina je lepo objasnila: Ako radite bilo šta samo radi novca ili saradnji, na kraju ćete završiti kao modeli za reklamiranje brendova bez svog stava. Bloger treba da je devojka ili momak iz komšiluka koji na prost način prikaže nešto svoje.🙂

VDP_7698

Moj zaključak je da je ovaj seminar bio izuzetno koristan i za mene kao kozmetičkog blogera, a naravno i za modne blogere zbog kojih je ovo i organizovano. Izabrali su prave ljude koji će nam objasniti u kratkim crtama proces nastajanja, saradnje, zaradu i ostalo, a pored toga i raspoložene za komunikaciju i odgovore na pitanja. Ja ću svakako iskoristiti par caka koje sam pokupila i nadam se da će moj blog biti još veći i da će moja draga familija čitalaca biti još veća!😀

Serbia Fashion Week je danas u isto vreme organizovala i kasting za nove dizajnere, tako da sam malo virnula tamo i videla čudne kreacije mladih talenata.😀

VDP_7699VDP_7701

Ja sam pokisla i dok sam išla, a još više dok sam se vraćala sa seminara. Ne zamerite na slepljenoj kosi, bitna je fotografija kao dokument da sam bila tamo.😀
VDP_7703

Nadam se da vam se svidja malo drugačiji post i da ćete možda bolje shvatiti život, rad i trud jednog blogera u Srbiji. Ukoliko imate još neka pitanja, slobodno mi pišite, a ja ću pokušati još nečega da se setim, pa da podelim sa vama.😀

Giveaway traje do 10.04 u ponoć, tako da devojke, javljajte se!😀

8 thoughts on “Serbia Fashion Week| Fashion blogging seminar

  1. Prijatno osvezenje je procitati ovaj post malo drugacijeg sadrzaja nego obicno, ali svakako su sfere mode i beauty industrije usko povezane. I uvek je lepo pohvaliti i prikazati neciji trud i uspeh! Ti si to ovim postom na vrlo sazet i ‘nedosadan’ nacin uspela 😊

    • Dragana, hvala ti puno! Sve sam se preslisavala da li sam prekratko napisala, pa onda mozda predugacko, ali sad znam da je sve ok. ☺ Drago mi je da ti se dopada i ovakva vrsta postova na mom blogu 😍

  2. Ja sam fascinirana kojom brzinom si ti objavila ovaj post. Stvarno svaka čast. Kvalitet fotografija je odličan ali od tebe ništa manje ni ne očekujem🙂
    Zanemarićemo ove moje čudne izraze lica dok pričam (smeh,smeh,smeh).

    • Ja cim sam stigla kuci, osusila, posto sam fino pokisla, uzela sam fotke i krenula. cista ekskluziva! 😂 Hvala ti draga, saljem ti fotke sutra da i ti imas. Inace, to su standardni izrazi kada je pricanje u toku, sta ces 😉

  3. Pingback: Serbia Fashion Week: SEMINAR: Blog i YouTube kanal, moje iskustvo – Tatjana Werockfashion

Leave a Reply

